English

شناسایی ۲۰۰ چاه غیرمجاز در بخش فردو قم

بخشدار فردو قم گفت: با بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۲۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در بخش فردو شناسایی شده و روند پلمب آنها در دست اقدام است.

شناسایی ۲۰۰ چاه غیرمجاز در بخش فردو قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، روح‌الله نیازی روز یکشنبه در گفت‌وگویی مساله آب شرب روستاهای فردو را مورد توجه قرار داد و افزود: هم اینک ۲ روستای وشنوه و امامزاده اسماعیل (ع) از آب شرب سرشاخه‌های رود دز محروم می‌باشند که بسیج سازندگی سپاه استان نسبت به تامین آب روستای وشنوه ورود کرده و پیگیری‌هایی نیز با یک پیمانکار انجام‌ گرفته‌است.

وی با اشاره به مشکل کم‌آبی روستاهای بخش فردو، تصریح کرد: با وجوداینکه در سال آبی قرار داریم؛ اما با این‌وجود وضعیت پایداری آب در این بخش مطلوب نیست.

بخشدار فردو خاطرنشان کرد: برای جبران بخشی از مشکل کمبود آب روستای وشنوه، به‌زودی یک حلقه چاه در سطح این روستا حفر خواهد شد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ۲ بانده شدن جاده کهک به فردو خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این طرح از روستای ورجان تا سیرو در حال انجام است.

وی به وضعیت زیرساخت راه‌های بخش فردو نیز پرداخت و گفت: فاز اول بهسازی راه‌های این بخش سال گذشته از روستای قبادبزن تا ویریچ انجام و در فاز دوم نیز روستای ویریچ تا فردو در دستور کار قرار گرفته‌است.

نیازی در ادامه عنوان کرد: مقدمات گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل(ع) به‌عنوان آخرین روستای بدون گاز استان قم انجام شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه