English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

احداث ۱۰۰۰ متر مکعب مخزن در روستاهای نطنز

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:با هدف خدمت رسانی و تامین پایدار آب شرب، 1000 متر مکعب مخزن در روستاهای یحیی آباد و ریسه نطنز درحال احداث است .

احداث 1000 متر مکعب مخزن در روستاهای نطنز
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان بیان داشت:احداث مخزن 500 مترمکعبی روستای یحیی آباد نطنز که از مهرماه سال جاری عملیاتی شده، هم اکنون به پیشرفت 80 درصدی رسیده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: با اجرای این پروژه آب شرب روستای یحیی آباد و شهر طرق رود به صورت پایدار تامین می شود و در طول سال مردم این منطقه با کمبود و افت فشار آب مواجه نخواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای عملیات احداث مخزن 500 متر مکعبی  روستای ریسه اعلام کرد: عملیات احداث مخزن 500 متر مکعبی روستای ریسه نیز با هدف تامین پایدار آب شرب اهالی روستاهای خفر، ریسه و دستجرد از مهر ماه سال جاری آغاز شده و هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان اعتبار لازم برای احداث این دو مخزن را 140 هزار میلیارد ریال واز محل پروژه  های عمرانی عنوان کردو افزود: عملیات اجرایی 14 کیلومتر خط انتقال آب جهت اتصال این  مخازن  در دستور کار قرار دارد تا آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار در دسترس مردم روستاها قرار گیرد.

اکبریان با بیان اینکه آب شرب 24 روستا و 2 شهر در منطقه نطنز از طریق منابع محلی تامین می شود اظهارداشت: آب شرب بیش از 30 هزار و 232 نفر جمعیت شهری و روستایی در منطقه نطنز از طریق 30 حلقه چاه، 4 دهنه قنات و 5 باب چشمه تامین می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه