English

سامانه سیماد در مراکز درمانی استان راه‌اندازی می‌شود/ ایجاد وحدت رویه‌ در روند پرداخت‌ پرسنل دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم از راه‌اندازی سامانه سیماد در مراکز درمانی استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اجرایی شدن این سامانه در مراکز درمانی سبب افزایش بهره‌وری و کاهش میزان هزینه‌ها می‌شود.

سامانه سیماد در مراکز درمانی استان راه‌اندازی می‌شود/ ایجاد وحدت رویه‌ در روند پرداخت‌ پرسنل دانشگاه
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، پوررضا در جلسه شورای مدیران که با حضور اعضاء در سالن شهید مطهری(ره) ستاد دانشگاه برگزار شد، از راه اندازی سامانه سیماد در آینده نزدیک در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: این سامانه به صورت پایلوت در دو مرکز آموزشی درمانی کامکار-عرب نیا و شهداء اجرایی شود.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، راه اندازی و آموزش سامانه یکپارچه مدیریت خرید ارزی و ریالی دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی از طریق سامانه سیماد انجام می‌شود که با اجرایی شدن آن در دانشگاه علوم پزشکی قم دریافت درخواست‌های بیمارستانی تحت پوشش به صورت الکترونیکی، امکان اتصال به his بیمارستان‌ها، نظارت بر موجودی انبارهای دارویی و استوک بخش‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه و امکان مدیریت درخواست‌ها بر اساس روند مصرف و میزان موجودی تسهیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اجرایی شدن سامانه سیماد در مراکز درمانی استان سبب افزایش بهره‌وری و کاهش میزان هزینه‌ها و ارائه خدمات در بستر الکترونیک می‌شود، پیرامون نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری نیز گفت: حذف برخی بروکراسی‌های اداری، احصاء شاخص‌های مرتبط با کمیته بهره‌وری از مراکز و همچنین سطح‌بندی اولویت‌ها و بررسی آن‌ها در جلسات شورای مدیران می‌تواند در افزایش بهره‌وری هر چه بیشتر مفید فایده بوده و موثر باشد.

پوررضا در پایان به روند پرداخت تعرفه و کارانه پرسنل اشاره و ابراز داشت: تمام تلاش دانشگاه و همکاران در معاونت توسعه اینست وحدت رویه‌ در روند پرداخت‌ها اتفاق بیفتد و کمترین میزان نارضایتی در میان کادر درمان و پرسنل عزیز به وجود آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه