English

دشمن منشا اصلی شکست‌های خود را حوزه علمیه قم می‌داند

عضو جامعه مدرسین گفت: دشمن منشا اصلی شکست‌های خود را حوزه علمیه سرافراز قم می‌داند.

دشمن منشا اصلی شکست‌های خود را حوزه علمیه قم می‌داند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت‌الله نجم‌الدین مروجی طبسی روز پنجشنبه در گردهمایی امامان جماعت شهرستان قم در سالن اجتماعات جامعه مدرسین همچنین اظهار داشت: روحانیان اهل علم و کمال و فضل هستند و بین مردم احترام دارند و سخنان این قشر در جامعه از تاثیر بسیاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: ما امروز واقعا به روحانیان مردمی، با کمال و با اخلاق نیاز داریم.

عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری سخنان یادآور شد: دشمن منشا اصلی شکست‌های خود را حوزه علمیه سرافراز قم می‌داند، به همین علت بیکار ننشسته‌اند و علیه روحانیت، ولایت فقیه، مراجع تقلید، امام عصر(عج) و دین تبلیغات می‌کند.

وی ضرورت آگاهی و اطلاع دقیق روحانیت از تبلیغات سوء و مخرب دشمن را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: روحانیت باید از اعتقادهای ناب شیعه دفاع کند، امروز متاسفانه برخی‌ها به دلیل گرفتن مواجب و یا از روی کج سلیقگی، با تبیین روایت‌های نادرست شبهه‌ می‌آفرینند.

مروجی طبسی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه دشمن برای گرفتن انتقام از روحانیت، نسل جوان را ابزار کار خود قرار داده است اظهار کرد: این مشکل به‌دلیل نداشتن احساس مسئولیت است، ولی باید خدا را شاکر باشیم، که بسیار از طلبه‌ها مسئولیت‌ها را پذیرفته و در اداره‌ها، روستاها و شهرستان‌ها مشغول خدمت هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مهدویت مورد تهاجم و تعرض دشمنان اسلام و مکتب تشیع است اظهار کرد: دشمن به خوبی کار خود را بلد است، روحانیان نیز باید به تناسب فهم مخاطبان، جلسه‌های مهدوی داشته باشند.

مروجی طبسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش موثر روحانیت در ترغیب مردم به حضور در انتخابات پیش‌رو گفت: روحانیان و حوزه‌های علمیه در تشویق مردم به شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های اخذ رای کوتاهی نکنند.

وی افزود:‌ آبروی نظام‌اسلامی در گرو شرکت مردم در انتخابات است، دشمن برای بازداشتن آنان از حضور در انتخابات تلاش زیادی می‌کند.

وی در ادامه با بیان این نکته که البته مشکل‌هایی نیز است گفت: مشکلات اقتصادی در همه جای دنیا است، ولی دشمن در تبلیغاتش می‌گوید این شرایط فقط در ایران است، و در جاهای دیگر هیچ مشکل و گرفتاری وجود ندارد.

مروجی طبسی ادامه داد: برخی ندانم‌کاری‌ها، اختلاس‌ها و دزدی‌ها سبب دل‌سردی مردم می‌شود، و شبکه‌های معاند که خیر ما را نمی‌خواهند نیز به این مسائل دامن می‌زنند.

وی همچنین نقش روحانیان در ترغیب مردم به حضور در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: روحانیان و حوزه‌های علمیه در تشویق مردم به شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های اخذ رای کوتاهی نکنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه