English

برگزاری جلسه شبانه رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم در بیمارستان فرقانی

رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در مجتمع خیرین سلامت (بیمارستان فرقانی)، از نزدیک مشکلات این مجموعه بیمارستانی را بررسی کردند.

برگزاری جلسه شبانه رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم در بیمارستان فرقانی
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاونین با حضور در مجتمع خیرین سلامت، مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کردند.

محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در حاشیه این جلسه گفت:این جلسات به صورت مرتب و هفتگی، با حضور معاونین و مدیران بیمارستان‌ها و همچنین مدیران و مسئولان ستادی دانشگاه در یکی از مراکز درمانی آموزشی استان برگزار و  در آن مهمترین مسائل و مشکلات حوزه سلامت استان مطرح می‌شود.

وی افزود: این هفته نیز  طبق روال هفته‌های گذشته، نشستی در بیمارستان خیرین سلامت نشستی با حضور دکتر مصری رئیس دانشگاه، معاونین، مدیریت بیمارستان و کادر سلامت برگزار و در آن با هم فکری یکدیگر سعی در برطرف کردن مشکلات، اصلاح و مدیریت فرآیندها با هدف ارائه راهکار برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات و نشست‌ها با هدف ارائه خدمات هر چه بهتر و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و همچنین همشهریان عزیز  در راستای برداشتن گام‌های موثرتر در راه توسعه حوزه سلامت استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه