English

در نشست تخصصی « گردشگری سلامت» مطرح شد؛

بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت‌محور در دستور کار مسئولان قرار گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در نخستین نشست تخصصی « گردشگری سلامت» گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت‌محور پیش رو استان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت‌محور در دستور کار مسئولان قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، علیرضا ارجمندی در نخستین نشست تخصصی « گردشگری سلامت» که با محور سه شهر قم، مشهد و شیراز در سالن امام علی( ع) ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، گردشگری سلامت را به‌عنوان یک امر مهم معرفی و اظهار داشت:  قم محوری برای معرفی خدمات گردشگری در حوزه درمان در سطوح مختلف است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان قم ورود گردشگران مختلف از کشورهای خارجی را موردتوجه قرار داد و گفت: ورود گردشگرانی از قاره اروپا به کشور و همچنین کشورهای عرب‌زبان من‌جمله عراق جهت دریافت خدمات درمانی مثل درمان ناباروری سبب افزایش سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف و گردشگری در سه حوزه سفر، زیارت و سلامت می‌شود.
وی افزایش مدت اقامت گردشگران در استان قم را زمینه و بستری برای توسعه متوازن دانست و گفت: ارائه بهترین خدمات در حوزه سلامت می‌تواند زمینه‌ای برای افزایش ماندگاری زائران و گردشگران باشد که به‌منظور دستیابی به این مهم باید از ظرفیت‌های موجود استفاده و همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت‌محور پیش رو استان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد. 
ارجمندی با بی‌نظیر خواندن ظرفیت استان قم در حوزه گردشگری گفت: این نشست‌ها بهترین موقعیت برای پایه‌گذاری و توسعه گردشگری و ارائه بهترین خدمات در حوزه‌های مختلف است که امید است با توجه بیشتر بر بخش‌های مغفول مانده حوزه گردشگری من‌جمله حوزه گردشگری سلامت بر رونق هر چه بیشتر این حوزه بیفزاییم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه