English

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم خبر داد:

انتخاب یک‌هزار و ۲۰۰ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پرنیان قم

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: در مرحله دوم قرعه کشی اتصال متقاضیان مسکن به پروژه شهرک پرنیان، یک‌هزار و ۲۳۲ نفر به قید قرعه انتخاب و وضعیت پروفایل‌شان به افتتاح حساب تغییر می‌کند.

انتخاب یک‌هزار و ۲۰۰ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پرنیان قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهران اسدی روز پنجشنبه اظهار کرد: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتر پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع)قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث می‌شود.

وی افزود: در فاز اول با ۵۵۵ هکتار مساحت، هفت هزار و ۵۰۰ متقاضی در ۲ سایت به ترتیب ۱۷۵ و ۳۵۰ هکتاری زمین به آنان تخصیص می‌یابد که در مرحله نخست قرعه کشی یک‌هزار و ۱۳۵ متقاضی و یک‌هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت به پروژه شهرک پرنیان متصل شدند.

اسدی در خصوص مرحله دوم قرعه کشی توضیح داد: به تازگی قرعه کشی بخش دوم شهرک انجام شده و مراحل افتتاح حساب و سپس تخصیص پروژه برای یک‌هزار و ۲۳۲ متقاضی نهضت ملی در پروفایل آنان در دست انجام است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب اراضی این شهرک و توسعه آتی آن، پاسخگوی نیاز شهر قم و متقاضیان ثبت نام کرده خواهد بود.

به گفته سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم قطعات این شهرک به صورت اراضی ۲۰۰ متر مربعی برای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و اراضی ۳۰۰ مترمربعی برای متقاضیان نهضت در نظر گرفته شده است.

اسدی با اشاره به تنوع در شکل ساخت توضیح داد: متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌توانند در قالب دریافت زمین انفرادی، خود اقدام به ساخت و ساز نمایند.

وی در پایان گفت: برای متقاضیانی که درخواست دریافت زمین انفرادی داشته‌اند طی چند ماه آتی مراحل دریافت مدارک و برگه واگذاری زمین انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه