English

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم

امیرعلی عموزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان قم صادر کرد.

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، متن پیام امیرعلی عموزاده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

رسانه ها در جامعه امروز از جمله مهمترین  دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزش ترین ابزارهای آگاهی بخشی به شمار می روند و بی شک رسالت جامعه خبری در انعکاس رویدادها و اطلاع رسانی از وقایع در راستای آگاه سازی جامعه، پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران و از میان برداشتن مشکلات و نارسایی ها بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است.

۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ شاهد برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات که تشکیلاتی فرهنگی، صنفی و غیرانتفاعی متشکل از دست‌اندرکاران مطبوعات و مراکز خبررسانی استان است بوده ایم که مشارکت ۸۵ درصدی خبرنگاران در انتخابات این دوره، نشان‌دهنده پویایی و حساسیت اصحاب رسانه و قلم در قم به این نهاد فراگیر رسانه ای است.

یکی از ویژگی های این دوره از انتخابات حضور پررنگ داوطلبان از سلایق مختلف بوده، که لازم می دانم از همه این عزیزان که با احساس مسوولیت موجب افزایش مشارکت و تقویت رقابت در امر انتخابات شده اند و همچنین از تمام خبرنگارانی که در این انتخابات شرکت نموده و حضور موثری داشته اند، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی نمایم.

اینجانب ضمن تشکر از اقدامات و خدمات اعضای دوره قبل هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم، به اعضای منتخب دوره جدید تبریک گفته و برای آنان در راستای ارائه خدمات صادقانه به جامعه رسانه ای و ارتقا بیش از پیش جایگاه این نهاد صنفی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه