English

حجت‌الاسلام احتشام کاشانی:

خالی‌کردن پشت نظام اسلامی جفای به حضرت زهرا (س) است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگر بناست در مسیر حضرت زهرا (س) به اولاد ایشان جفا نکنیم باید به عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم، گفت: ما بی‌عرضگی برخی از تنبلان را به‌حساب شهدا، رهبر و انقلاب نمی‌نویسیم و پای صندوق رأی با وجود همه دشمنی‌ها حضور می‌یابیم.

خالی‌کردن پشت نظام اسلامی جفای به حضرت زهرا (س) است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت‌الاسلام احتشام کاشانی در مراسم تشییع پیکر ۷ شهید گمنام که امروز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: راه پرفروغ دفاع از ولایت و امامت حتماً از اجتناب از کافر و منافق می‌گذرد و این باید در رفتار و شعارهای ما خود را نشان دهد.

 وی ادامه داد: تنها ابزار اساسی در مسیر دفاع از ولایت و امامت همان شعار اساسی هیهات من‌الذله است که پیش‌ازاین در قیام عاشورای اباعبدالله (ع) و سایر قیام‌ها و انقلاب‌های تاریخ‌ساز گفته شده و ازاین‌پس نیز سرلوحه رفتار و گفتار ما خواهد بود.

 استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ما مانند اهل کوفه نیستیم که علی زمان خود را تنها بگذاریم، افزود: ما فهمیده‌ایم که اگر بناست در مسیر حضرت زهرا (س) به اولاد ایشان جفا نکنیم باید به عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم و پشت این نظام را خالی نکنیم.

 وی با بیان اینکه آن‌هایی که از دشمن ترسان و لرزان هستند بدانند که ما سیلی به‌صورت دشمن خواهیم زد، گفت: ما بی‌عرضگی برخی از تنبلان را به‌حساب شهدا، رهبر و انقلاب نمی‌نویسیم و پای صندوق رأی با وجود همه دشمنی‌ها حضور می‌یابیم.

 احتشام کاشانی افزود: ما به‌خوبی می‌دانیم که نباید اهل‌بیت (ع) را ناامید کنیم و در اینجا در محضر شهدا اعلام می‌کنیم که ای رهبر آزاده آماده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه