English

دیدار آیت الله صدیقی با تولیت مسجد مقدس جمکران

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در مسجد مقدس جمکران با تولیت این مکان مقدس، دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار آیت الله صدیقی با تولیت مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت این مکان مقدس، دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه از مهمترین رسالت های مسجد مقدس جمکران انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان است، اظهار کرد: ایجاد یک شبکه سراسری در دبستان ها برای انجام فعالیت های فرهنگی با محوریت مهدویت با هدف شناخت حضرت ولی عصر(عج) و تبیین وظایف جامعه نسبت به ایشان از جمله اقداماتی است که می بایست در این مکان مقدس انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با امام عصر(عج)، ابراز کرد: شناخت درست حضرت ولی عصر(عج) باعث امیدوار شدن آنها و انتقال امید به جامعه می شود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: برای حل مشکلات باید مردم وارد صحنه شوند و امید به امام زمان (عج) می‌تواند موتور محرکه برای این موضوع باشد.

آیت الله صدیقی ضمن تبریک انتساب حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: امیداریم این انتساب فصل جدیدی برای عاشق پروری و تشکیل مجمع عشاق امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران باشد و دل‌های مردم را بیش از پیش به حضرت وصل کنید. چرا که حضرت فرموند  «قل للناس لیرغبوا الی هذا الموضع و یعزروه»، یعنی این مکان مقدس خاصیت کعبه را دارد و باید جهانی شود و قبله آمال و دلها قرار گیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار محور برنامه های این مکان مقدس را فعالیت های فرهنگی مردمی و بین المللی ذکر و بر بهره گیری از ظرفیت نخبگان حوزوی و دانشگاهی به ویژه جوانان برای پیشبرد اهداف مسجد مقدس جمکران تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه