English

با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران صورت گرفت؛

ملبس شدن ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه افسری امام حسین(ع)

مراسم ملبس شدن 500 نفر از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین علیه السلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت آستان مسجد مقدس جمکران در سالن شهید سلیمانی این مکان مقدس برگزار شد.

ملبس شدن  500 دانشجوی دانشگاه افسری امام حسین(ع)
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، تولیت آستان مسجد مقدس جمکران در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مظلومه تاریخ و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کردند: ملبس شدن به لباس پاسداری در این مکان مقدس را به شما جوانان نورانی و پرشور و شعور تبریک عرض می کنم. شما آماده شدید تا به اسلام و انقلاب خدمت کنید و از خداوند متعال مسئلت دارم که این لباس را برای شما مبارک قرار دهد و به کار، فکر، اخلاص و توان شما برکت دهد.  

ایشان با تاکید بر اینکه خداوند به کسانی که برای حفظ اسلام مقاومت می کنند افتخار می کند، اظهار کردند: خدای متعال به هر مقاومتی که در برابر دشمن انجام می شود در هر کجای دنیا که باشد افتخار می کند و آن را دوست دارد و پاداش عظیمی برای آن قرار داده است.  

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با اشاره به اینکه خداوند به جوانی که روز کار کرده و خسته است ولی نیمه شب بیدار می شود، نماز می خواند و به درگاه الهی سجده می کند نیز افتخار می کند، خاطر نشان کردند: زینت لباس پاسداری شما نماز خوب، با دقت و با ذکر حضرت زهرا (س) خواندن است که به دنیا و آخرت شما برکت می دهد.  

در ادامه مراسم چند تن از دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع) به دست تولیت آستان مسجد مقدس جمکران ملبس به لباس پاسداری شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه