English

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد:

لزوم انجام کارهای خلاق فرهنگی برای معرفی مسجد مقدس جمکران به نسل جوان

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه امروز از اقصی نقاط عالم، زائرانی هستند که به این مکان مقدس مشرف می شوند و با این مسجد شریف آشنا هستند، گفت: وقتی این اشتیاق در مردم وجود دارد، باید نسل جدید هم با این مکان مقدس آشنا شوند.

لزوم انجام کارهای خلاق فرهنگی برای معرفی مسجد مقدس جمکران به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد عصر امروز در اختتامیه دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری های کشور که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران در قم واقع شده ولی به تمام مومنین، اهل عبادت و مناجات، محبین اهل بیت(ع) و منتظران امام زمان(عج) تعلق دارد، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران در طول تاریخ محل عبادت خواص و علما بود و فضای بسیار کوچک و محدودی داشت و تا پیش از انقلاب اسلامی ایران رشدی نداشت.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب وسعت جمکران و تعداد زائرانش کم نظیر است و این حاکی است که زمان اصلی بهره برداری از این مکان مقدس عصر حاضر بوده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه امروز از اقصی نقاط عالم، زائرانی هستند که به این مکان مقدس مشرف می شوند و با این مسجد شریف آشنا هستند، ابراز کرد: وقتی این اشتیاق در مردم وجود دارد، باید نسل جدید هم با این مکان مقدس آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد خطاب به مدیران فرهنگی شهرداری های کشور تصریح کرد: شما با امکانات و نیروهای جوان و خلاقی که در اختیار دارید می توانید با ایده های نو مسجد مقدس جمکران را به مردم به ویژه جوانان معرفی کنید تا از این طریق ارتباط مردم با این مسجد شریف را بیش از پیش پیوند داده شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه شهرها و روستاهای کشور باید با مسجد مقدس جمکران ارتباط بر قرار کنند، خاطرنشان کرد: قطعا افزایش ارتباط مردم با این مکان مقدس می تواند برکات معنوی خوبی را برای جامعه به ویژه نسل جوان به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه