English

مراسم سومین سالگرد شهید «فخری زاده» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده با حضور خانواده آن شهید و خیل کثیر عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در شبستان کربلای آستان مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مراسم سومین سالگرد شهید «فخری زاده» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج استان‌ها

، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید محسن فخری‌زاده ، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور با حضور خانواده، جمعی از مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و خیل زائران و منتظران امام زمان(عج) در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این مراسم، اظهار داشت: شهید فخری‌زاده افتخار ایران و جهان اسلام و دشمن شماره یک رژیم صهیونیستی بود. این شهید خواب از چشم دشمنان گرفته بود و ایران را در برابر استکبار جهانی توانمند کرد.

حجت الاسلام احمد پناهیان نیز در این مراسم باشکوه با اشاره به اینکه شهید محسن فخری‌زاده، شهید عجیبی بود که هنوز هم ناشناخته مانده است، ادامه داد: ایشان از نخبگان کشور و به همراه شهید تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران صنعت موشکی کشور بودند.

پناهیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری از شهید فخری‌زاده به عنوان دانشمند برجسته و ممتاز هم هسته‌ای و هم دفاعی کشور یاد کردند.

وی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده بنیانگذار پدافند بیولوژیک در کشور بوده است، افزود: این شهید بزرگوار در بسیاری از علوم خاص در کشور سرآمد و پیشرو بود.

کارشناس علوم دینی با بیان اینکه باید بدانیم چه کسانی تمام زندگی خود را برای جهاد و مبارزه و نابودی مستکبرین هزینه کردند، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار حق حیات به گردن ملت ما دارد و اگر در فضای علم وارد مبارزه نمیشد، امروز دشمن انقدر عقب نمی‌نشست.

پناهیان خاطرنشان کرد: زندگی فاطمی و زندگی شیعی همان زندگی جهادی است و اگر مردم خسته شده و عقب‌نشینی کنند، بزدلان و منافقین میدان‌داری کرده و جنایت می‌کنند.

این مراسم با عزاداری و ذکر توسل هیات محبین اهل بیت (ع) با مرثیه سرایی سیدرضا نریمانی به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه