English

آیت الله نوری همدانی:

مردم باید در سفره خودشان مسائل رفاهی که مربوط به دولت است را ببینند

یکی از مراجع تقلید گفت: مردم باید در سفره خودشان مسائل رفاهی که مربوط به دولت است را ببینند و امیدواریم همان طور باشد و مسوولان با پی بردن به اهمیت این مسوولیت در راستای ایجاد رفاه مردم تلاش کنند و در روز قیامت باید به دلیل مسوولیت خود پاسخ گویی داشته باشند.

مردم باید در سفره خودشان مسائل رفاهی که مربوط به دولت است را ببینند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابراز داشت: امام راحل پس از پیاده کردن حکومت اسلامی در ایران، در اولین گام فرمودند باید صهیونیست از میان برداشته شود و امید است این فرمایش ایشان محقق شود.

وی ادامه داد: اندونزی بزرگترین کشور اسلامی است و آن ها آمدند برای خدمت در غزه بیمارستان ایجاد کردند اما جنایت اسرائیلی ها باعث تعطیلی آن شد.

آیت الله نوری همدانی افزود: دنیای امروز دنیای سابق نیست و شاهد برداشته شدن مرزهای فکری و غیر فکری هستیم از این رو باید بیدار و هوشیار باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: انسان ها مسوولیت اجتماعی دارند و چون انسان موجودی اجتماعی است باید لوازم زندگی خود را فراهم‌ کند و کارهای ما همه در سایه شغل فراهم‌می شود.

این مرجع تقلید ابراز داشت: در برابر اجتماع مسوول هستیم و وقتی که از خدمات اجتماعی استفاده می کنیم نباید نسبت به اجتماع بی تفاوت باشیم.

وی تاکید کرد: امام راحل تاکید کردند کسانی که در اجتماع مسوولیت دارند در روز قیامت در برابر این مسوولیت ها از آن ها سوال خواهد شد لذا مسوولیت شغلی، مسوولیت آفرین است و انسان باید ببیند در شغل و مسوولیتی که قبول کرده است توانایی انجام وظایف خود را دارد یا خیر؟

آیت الله نوری همدانی گفت: مردم باید در سفره خودشان مسائل رفاهی که مربوط به دولت است را ببینند و امیدواریم همان طور باشد و مسوولان با پی بردن به اهمیت این مسوولیت در راستای ایجاد رفاه مردم تلاش کنند و در روز قیامت باید به دلیل مسوولیت خود پاسخ گویی داشته باشند.

این مرجع تقلید بیان کرد: امام راحل تاکید زیادی به ترویج عدالت، فقرزدایی و توجه به فرهنگ مردم داشتند از این رو نباید در میان مردم فقر باشد، همه تمکن داشته و مردم باید متحد باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر شرکت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم، با شماری از مراجع تقلید و علما نیز دیدار و گفت و گو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه