English

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

تربیت کارکنان مومن و انقلابی از راهبردهای انتظامی کشور است

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان انتظامی کشور گفت: تربیت کارکنان مومن، ولایی و انقلابی یکی از راهبردهای اصلی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

تربیت کارکنان مومن و انقلابی از راهبردهای انتظامی کشور است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سردار محمد شرفی اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق سازمان عقیدتی سیاسی در جهت ارتقاء شاخص های تدین و ولایت مداری در محیط های انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به منظور افزایش تاب آوری کارکنان انتظامی در همه صحنه های انجام ماموریت اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی نموده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن تاثیر بسیار قوی و فوق العاده ای را جهت ارتقاء شاخص های تاب آوری ، تدین و ولایت مداری در همه کارکنان دارد، افزود: ما نیز در سازمان انتظامی از برگزاری این گونه مسابقات حمایت می کنیم و شاهد این هستیم که نسبت به سال های گذشته در این زمینه ارتقاء بسیار خوبی داشتیم و در بین نیروهای مسلح دارای رتبه دوم در بخش های مختلف اعم از قرائت ، تحقیق، ترتیل ، حفظ و اذان هستیم و امیدواریم در این موضوعات رتبه بهتری را کسب کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به در پیش بودن مسابقات سراسری قرآن کریم در کشور، تصریح کرد: همکاران ما در همه رشته ها آمادگی لازم را دارند و این مسابقات یک مقدمه ای جهت حضور منتخبین این دوره در مسابقات سراسری و مشارکت بهتر آنان می باشد.

وی تاکید کرد: یکی راهبردهایی برای جمهوری اسلامی ایران از طریق سلسه مراتب ابلاغ شده است، بحث تربیت کارکنان مومن، ولایی و انقلابی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه