English

سردار شرفی خبر داد؛

حضور ۴۳ هزار نیروی نظارتی در معابر اصلی منتهی به مدارس

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: تیم های نظارتی، گشت‌ های محسوس و نامحسوس به استعداد ۴۳ هزار نیرو در قالب ۱۷ هزار مورد انواع گشت با استقرار در معابر اصلی منتهی به مدارس با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی خواهند کرد.

حضور ۴۳ هزار نیروی نظارتی در معابر اصلی منتهی به مدارس

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار محمد شرفی ،  رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر حضور مقتدرانه و جدی پلیس در طرح بازگشایی مدارس، نیروی انتظامی را تامین کننده نظم و امنیت و همکاری شهروندان و والدین دانش آموزان با پلیس را در خدمت رسانی هرچه بهتر مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی متعدد با انجمن‌های اولیا و مربیان در طول سال تحصیلی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات آموزشی از سوی کارشناسان پلیس پیشگیری، آشنایی والدین و دانش آموزان با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و راه های مقابله با این آسیب‌ها به جوانان است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: برخورد قاطع با مزاحمان خیابانی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی از مهمترین تمهیدات پلیس پیشگیری برای بازگشایی مدارس است؛ تیم های نظارتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به استعداد ۴۳ هزار نیرو در قالب ۱۷ هزار مورد انواع گشت با استقرار در معابر اصلی منتهی به مدارس با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم آرامش و اطمینان خوبی را برای دانش آموزان و خانواده های آن ها به وجود بیاوریم، تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و ارتقای آرامش و احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و تا رسیدن به شرایط ایده آل و اطمینان بخش به ماموریت خود ادامه خواهد داد .

این مقام انتظامی افزود: همکاری شهروندان و والدین، پلیس را در خدمت رسانی هر چه بهتر یاری خواهد کرد و ما توقع داریم که تمام سازمان های متولی پلیس را در تامین نظم و آرامش همگانی یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با رویکردی جامعه محور به دنبال تحقق مشارکت فعال آحاد مختلف جامعه است و تجربه ثابت کرده که همراهی مردم در هر طرحی موفقیت آن را تضمین خواهد کرد و در این راستا بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ پلیس افتخاری در طرح تامین امنیت مدارس مشارکت می‌کنند.

شرفی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه را نیازمند عزم جدی تمام سازمان های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: برگزاری جلسات آموزش های همگانی و توصیه های پلیسی برای دانش آموزان از دیگر فعالیت های پلیس است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا به مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان توصیه کرد که هر نوع بی‌انضباطی در این خصوص را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی