English

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز بسیج مستضعفین مطرح شد؛

تجلی روحیه بسیجی در محور مقاومت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز بسیج مستضعفین بیانیه‌ای صادر کرد.

تجلی روحیه بسیجی در محور مقاومت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی عظیم مردمی به پیروزی رسید و آنان در استمرار و بقای آن تاکنون نقش به سزایی داشته‌اند. سخن امام خمینی (ره)‌ راه و هدف او، توده‌های مردم را برای مبارزه همراه کرد و امروز بسیج به عنوان مردمی‌ترین‌، فرهنگ آفرین ترین و اقتدار آفرین ترین تبلورهای حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی است.

پیام ادامه یافته‌است:‌ بسیج یک اندیشه وسیع و سبک زیستن است. بسیج در نام و شناسه و کارت و عضویت خلاصه نمی‌شود و در حقیقت هر کسی که برای عزت و اقتدار دین و کشور مجاهدت می‌کند یک بسیجی است و این عنوان برای همه‌ی مجاهدان فی سبیل الله صدق می‌کند و در یک جغرافیا نمانده و نخواهد ماند.

در قسمتی دیگری ازاین پیام آمده‌است:‌ امروز نیز جبهه مقاومت براساس الگو و تفکر بسیجی درحال مبارزه با صهیونیزم جهانی است و راهپیمایی‌های گسترده آزادی‌خواهان جهان در حمایت از مظلومان و مجاهدان فلسطینی، حرکتی بسیج محور می‌باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دراین پیام آورده‌است: امام بزرگوار ما بسیج را براساس یک اندیشه قرآنی بنا نهاد و این مجموعه پر ثمر سال‌هاست که تحت هدایت‌های داهیانه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای -مدظله العالی- در راه قرآن، دین و کشور ایثار و فداکاری می‌کند.

پیام حاکیست: تحرّک و رشد امروز کشور ما مرهون فرهنگ و تفکر بسیجی است. بسیج طلبه و دانشجو، بسیج جامعه پزشکان، مهندسان، فرهنگیان، بسیج اقشار و…. گرچه در عنوان، به صورت جدا دسته بندی می‌‎شوند؛ اما در نهایت محصولی واحد ارائه می‌کنند که همان پیشرفت و ارتقاء عزت و عظمت ملت ایران است.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز_بسیج را به آحاد ملت شریف ایران تبریک می‌گوید و با گرامیداشت نام و یاد شهدای این نهاد مقدس، بسیجیان عزیز را به استقامت در راه خدا و تقویت مستمر بنیه دینی و اخلاص دعوت می‌کند. سلاح_بسیج در مبارزه و جهاد، ایمان و عمل صالح است که این سلاح باید هر روز مجهزتر و قوی‌تر گردد. زیرا که تقوا و عمل صالح یک عنصر انسان ساز ،نیرو بخش و عزت آفرین است.

پنجم آذرماه ، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه