English

لزوم حفظ صف مردم و بسیج درکنار هم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم حفظ صف مردم و بسیج درکنار هم تاکید کرد.

لزوم حفظ صف مردم و بسیج درکنار هم

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین در قم، افزود: ماموریت امروز بسیج چند برابر بیشتر از رسالتی است که در دوران دفاع مقدس داشت، می باشد؛ چراکه در جنگ فیزیکی، خاکریز و ادوات دشمنان مشخص است اما در جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی آثار سلبی دشمنی دشمنان بر فکر و اندیشه ما بسیار خطرناک تر از جنگ سرد است.

وی اهمیت فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: ما جنگ نظامی را پشت سرگذاشتیم و هم اکنون درگیر جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم و در تمام این عرصه ها بسیج دارای وظیفه ذاتی است و در صورتی که در این عرصه ها غفلتی صورت بگیرد، با ضربات سهمگین دشمنان روبه رو خواهیم شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: حضور بسیج در بدنه مردم، دانش آموزان، دانشگاه ها و غیره باید پررنگ تر از گذشته شود؛ اگر صف بین مردم و بسیج پررنگ تر شود آینده انقلاب تضمین و عموم مردم با یک دیگر همدل و هم نوا خواهند شد.

حسینی بوشهری یادآور شد: هنوز تا تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی وجود دارد و نباید منویات رهبری به هیچ عنوان تحت تاثیر عوامل جانبی قرار بگیرد؛ امروز بسیج می تواند در نقاط دورافتاده با اشتغال زایی ضمن افزایش امید در بین مردم، جواب کوبنده ای نیز به تبلیغات دشمن در خصوص عقب ماندگی های کشور به خصوص در مناطق محروم بدهد.

وی بیان کرد: بین فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل با برخی اتفاقات صدر اسلام شباهت های زیادی وجود دارد و این نهاد مردمی در دوران دفاع مقدس با تمام وجود  در دفاع از نظام و انقلاب کوشش کرد.

وی تصریح کرد: دشمن بارها در طول دفاع مقدس در کنار ارتش و سپاه لرزه به اندام دشمنان انداخت اما بسیج فقط برای زمان جنگ نیست و ماموریت اصلی آن حفظ ارزش و باورهای اعتقادی جوانان است.

وی اضافه کرد: آگاهی و هوشیاری نسبت به مساله نفوذ در درون بدنه و مجموعه نظام یکی از ماموریت های مهمی است که بسیج در کنار رصد مرزهای فیزیکی باید نظارت خود را در آن تقویت کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر روز پنجشنبه خود به قم با آیات نوری همدانی، سبحانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی از مراجع تقلید، حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه