English

آیت الله نوری همدانی:

وحدت بین ملل اسلامی برای تشکیل جبهه واحد علیه رژیم صهیونیستی ضروری است

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: امروز نیاز به وجود وحدت بین تمامی ملل و دول اسلامی و غیر اسلامی استکبارستیز بیش از پیش است تا با تشکیل جبهه واحد رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم.

وحدت بین ملل اسلامی برای تشکیل جبهه واحد علیه رژیم صهیونیستی ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعین اظهار داشت: امام راحل از همان ابتدا بر محو کامل رژیم صهیونیستی تاکید داشتند و از آن بعنوان اولین کار جمهوری اسلامی نام بردند، که البته متاسفانه این کلام امام در آن مقطع به دلیل تفرقه و نبود وحدت بین دول اسلامی وقت مورد غفلت واقع شد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه گفت:هم اکنون دشمن در تلاش است تا با سیاست‌های شومش در صفوف مسلمین تفرقه ایجاد نماید تا توان جبهه اسلام را عقیم نماید.

وی با اشاره به نقش برجسته جبهه مقاومت در مبارزه با دشمنان خاطرنشان کردند: امروز بحمدلله با رهنمودهای مقام معظم رهبری، وحدت بین نیروهای اسلام و بطور کلی جبهه مقاومت مستحکم‌تر شده که نوید بخش تحقق خواست امام (ره) می‌باشد.

وی با تاکید بر پشتیبانی بی قید و شرط غرب و در راس آن آمریکا از اقدامات غیر انسانی و ضد بشری رژیم صهیونیستی در قتل و عام مردم بی دفاع غزه که نمونه بارز نسل کشی و جنایت جنگی است گفت: امروز استکبار روزانه تحت عناوین مختلف جان صدها مسلمان را در نقاط مختلف می‌گیرد و با پشتیبانی بی‌قید و شرط از رژیمی درنده خوی بنام اسرائیل، فجایعی را رقم زده که عرق شرم بر پیشانی تاریخ بشریت خواهد نشست.

آیت الله نوری همدانی گفت: اینکه بیایید و به یک بیمارستان که اکثر افراد حاضر در آن کادر درمان و زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم هستند حمله کنید و آن فاجعه را رقم بزنید با کدامین مضامین اخلاقی و بشردوستانه شما که مدام در شعارهای پوچتان از آن نام می برید مطابقت دارد؟

وی گفت: متاسفانه در این میان شاهد انفعال و سکوت مرگباردولت های عربی و مسلمان در قبال این جنایت ها هستیم.

وی در ادامه گفت: ما باید در مسیر ظهور گام برداریم و اولین و مهمترین گام در این میان، محو رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار است.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به جایگاه بسیج و فرماندهان آن و ابعاد مختلف فعالیت‌های این شجره طیبه در جبهه‌های مختلف فرهنگی و جهاد سازندگی و خودکفایی اشاره نمود و اظهار داشت: بسیج درخت پاکیزه نظام است که امروز می‌توانیم به وضوح ثمرات آن را ببینیم.

وی گفت: به واسطه جانفشانی ها و از خودگذشتگی‌های نیروهای نخبه و جهاد خودکفایی بسیج و نیروهای مسلح امروز مرزهای ما در امنیت کامل هستند و عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی به فراتر از مرزهای جغرافیایی آن رسیده که خود نویدبخش فردایی روشن برای ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان و استکبارستیز منطقه و جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه