English

استاندار قم:

تغییرات اساسی در مبلمان و سیما و منظر شهر قم در دستور کار است

استاندار قم با اشاره به برنامه‌های مجموعه مدیریت استان قم در حوزه فرهنگ، گفت: تغییر اساسی در مبلمان و سیما و منظر شهر قم در دستور کار قرار گرفته‌است.

تغییرات اساسی در مبلمان و سیما و منظر شهر قم در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قم افزود: تغییر در سیما و منظر شهری از ۲۵ کیلومتری استان قم از سمت بزرگراه امام علی(ع) با ممنوعیت تبلیغ تابلوهای فاقد پیوست‌های فرهنگی و مذهبی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم در کنار اقدامات و طرح‌های عمرانی، ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی را مورد توجه جدی قرار داده‌است.

استاندارقم با بیان اینکه تمام پروژه و طرح‌های عمرانی باید دارای پیوست فرهنگی باشد، ادامه داد: نحوه اجرای پیوست‌های فرهنگی در تمام طرح‌های عمرانی‌ مورد رصد قرار می‌گیرد و درصورتی که در جایی انتظارات رعایت نشده‌باشد، برخورد می‌شود.

آقامیری یادآور شد: مجموعه مدیریت استان قم از افزایش سرانه‌های فرهنگی بخصوص در حوزه کتابخانه‌های عمومی حمایت می‌کند.

استاندار قم همچنین وجود مراکز متعدد و متنوع علمی حوزوی و دانشگاهی را ظرفیت‌های ویژه این استان در ارتقای فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های موجود یاد کرد.

آقامیری بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی مصوب در استان قم باید از جنس برنامه‌های مستمر و منسجم باشد تا در بین جامعه هدف موثر واقع شود.

استاندار قم با اشاره به تنوع نهادها در حوزه فرهنگی، اظهارداشت: اقدامات فرهنگی نباید منوط به تامین بودجه شود؛ ماموریت و مسوولیت دستگاهی در موضوع فرهنگ مهمترین عامل در پیشبرد اهداف است.

آقامیری تصریح کرد: استان قم برای توسعه و ارتقای مباحث فرهنگی و ورزشی، دست‌کم به ۲۰۰ سالن ورزشی سرپوشیده نیاز دارد و امسال تلاش می‌شود حداقل ۷۵ سالن ورزشی احداث شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه