English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدی خبر داد؛

اهدای ۵ هزار و ۹۹۲ جلد کتاب به کتابخانه فاطمی در نیمه نخست سال جاری

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت از اهدای ۵ هزار و ۹۹۲ جلد کتاب در 6 ماهه اول سال ۱۴۰۲ به کتابخانه فاطمی خبر داد و گفت: کتابخانه آستان مقدس در 6 ماه نخست امسال ۲ هزار و ۴۰۴ جلد کتاب از منابع مازاد بر نیاز خود را به چهار کتابخانه دیگر اهدا کرده است.

اهدای ۵ هزار و ۹۹۲ جلد کتاب به کتابخانه فاطمی در نیمه نخست سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اشرف عبدی در گفت‌وگویی خبری یکی از شاخص‌های کارکرد صحیح کتابخانه را میزان مشارکت مردمی و اهدای کتاب به آن دانست و اظهار کرد: در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۲، ۵ هزار و ۹۹۲ جلد کتاب توسط مراجع و علما، زائران، مؤلفان، ناشران و مردم فرهنگ‌دوست به کتابخانه آستان مقدس قم اهدا شده است.

 وی افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۳ جلد کتاب بررسی و بر حسب موضوع و اولویت، فهرست‌نویسی شده و در بخش‌های مختلف کتابخانه در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است.

 مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه از مجموع کتب اهدایی به کتابخانه حرم حضرت معصومه (س) هزار و ۷۸ جلد کتاب توسط زائران حرم مطهر به کتابخانه ویژه حرم اهدا شده است گفت: این کتاب‌ها به‌صورت قفسه باز و بدون نیاز به ثبت‌نام در اختیار عموم زائران است و علاوه‌برآن بیش از ۵۰۰ جلد کتب هم از دیگر کتب اهدایی برای استفاده در این کتابخانه به منابع قبلی افزوده شده است.

 وی ابراز کرد: همچنین کتابخانه آستان مقدس فاطمی در شش ماه نخست امسال ۲ هزار و ۴۰۴ جلد کتاب از منابع مازاد بر نیاز خود را به چهار کتابخانه از جمله کتابخانه دبیرستان کاردانش امام رضا علیه‌السلام قم، کتابخانه مبارک آباد، کتابخانه فرهنگیان قم و کتابخانه تخصصی فقه و حقوق قم اهدا نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه