English

مدیر کل راهداری قم:

برخورد با متجاوزان به حریم راه و ناوگان باری فاقد بارنامه در قم تشدید می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم با تأکید بر تشدید برخورد با متجاوزین به حرایم راه و ناوگان باری فاقد بارنامه دراستان قم‌گفت: برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه‌ها منوط به همراهی و پشتیبانی نیروی انتظامی است.

برخورد با متجاوزان به حریم راه و ناوگان باری فاقد بارنامه در قم تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد پورتیموری روز پنجشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم صیانت از راه‌ها و حرایم آن‌ها و برخورد با قانون گریزان حوزه حمل ونقل عمومی جاده‌ای را منوط به همراهی و پشتیبانی نیروی انتظامی دانست.

وی اظهار کرد: گستره مسئولیت‌ها و فعالیت‌های متنوع راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، پاره‌ای چالش‌ها را درپی داشته که جهت رفع و عبور از آن‌ها، ضمن درک متقابل، حمایت و همراهی بی‌دریغ دیگر دستگاه‌ها بویژه نیروی انتظامی، ضروری است.

پور تیموری افزود: گاهی شاهد تصویب قوانین و تخصیص اعتباراتی هستیم که متناسب با وضعیت راه، ترافیک محور، حمل ونقل عمومی، موقعیت جغرافیایی، اجتماعی وغیره استان‌ها صورت نمی‌گیرد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با یادآوری این مهم که از مجموع ۳۳ نقطه مستعد حادثه احصا شده طی سال گذشته، ۲۳ نقطه آن مرتفع شده است، گفت: ماموریت اصلی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، تأمین ایمنی راه‌ها، کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برونشهری است که دراین راستا با اجرای طرح‌هایی درقالب طرح راه بخشنده، نسبت به کاهش شدت خسارات وارده (درصورت خطای انسانی و یا نقص فنی خودرو)، به طور مستمر اقدام می‌شود.

وی ارتقا سامانه‌های نظارت و پایش جاده‌ای را درزمره اولویت‌های اداره کل متبوع برشمرد و تصریح کرد: با توجه به نقش مؤثر ملزومات ایمنی و تجهیزات جاده‌ای در هدایت ترافیک و کاهش حوادث محتمله از سویی و گرانی این اقلام از سویی دیگر، اتخاذ سازوکاری ویژه جهت صیانت و جلوگیری از سرقت و تخریب آن‌ها ضروریست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه