English

فرماندار قم در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س):

قم عمود یک مسیر پیاده روی اربعین است/ تقدیر از همراهی مردم و دولت عراق با زوار و مواکب ایرانی

فرماندار قم گفت: به نسبت سالهای گذشته شور و حضور زائران در این موکب بیشتر شده است و حضور پررنگ موکب منتسب به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در این مسیر معنوی بسیار تاثیرگذار و با برکت است و نشان از پیوند دو ملت ایران و عراق است.

قم عمود یک مسیر پیاده روی اربعین است/ تقدیر از همراهی مردم و دولت عراق با زوار و مواکب ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان و هیات همراه با حضور در موکب آستان مقدس واقع در عمود ۱۰۸۰ ضمن بازدید از قسمت های مختلف این موکب با هادی محمودنژاد، مدیر موکب دیدار و گفت و گو کردند.

ذاکریان با تقدیر از خدمات و فعالیت های این موکب در سخنانی گفت: به نسبت سالهای گذشته شور و حضور زائران در این موکب بیشتر شده است و حضور پررنگ موکب منتسب به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در این مسیر معنوی بسیار تاثیرگذار و با برکت است و نشان از پیوند دو ملت ایران و عراق است.

وی افزود: توطئه های دشمنان برای ایجاد اختلاف و دو دستگی میان دو ملت ایران و عراق با فعالیت های این موکب خنثی می شود.

فرماندار قم ابراز داشت: وظایف نهادهای حاکمیتی در این عرصه تسهیل گری برای اجرای هرچه بهتر این مراسم باشکوه معنویست، امسال شاهد افزایش اتوبوس برای جابجایی مسافران برای آمدن به مرز و برگرداندن زوار بودیم و امیدواریم توانسته باشیم رضایت زوار گرانقدر را کسب کرده باشیم‌.

ذاکریان افزود: ما امسال سال کم مشکلی را پشت سرگذاشتیم و خود زائرین عزیز نیز زمان رفت و آمد خود به زیارت را به خوبی مدیریت کردند که ما شاهد کمترین مشکل در خدمت رسانی به آنان باشیم.

فرماندار قم با بیان اینکه کسب رضایت زائرین گرامی بسیار اهمیت دارد تاکید کرد: ما در قم شاهد این هستیم که بخش قابل توجهی از زائران اربعین سفر خود را آغاز می کنند و می توان قم را عمود یک سفر اربعین دانست، از این رو لازم است در آنجا خدمات خوبی به آنان ارائه شود و کمیته ارزیابی در صدد رصد نقاط ضعف و قوت این خدمت رسانی به مردم است تا در سالهای آتی بتوان آن نقاط ضعف را برطرف کرد.

وی با تشکر از مردم و دولت عراق در همکاری و میزبانی خوب آنان از زوار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد: واقعا همکاری خوب مردم و دولت عراق با زوار و مواکب ایرانی مستقر در مسیر پیاده روی ستودنی است که امیدواریم این پیوند دو ملت ایران و عراق روز به روز افزایش داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه