English

اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه قم بررسی شد

در بازدید سرزده فرماندار قم نحوه خدمات رسانی و اسکان زائران و مسافران نوروزی در سطح بقاع متبرکه استان رمورد بررسی قرار گرفت.

اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان عظیم الشان، افزود: بقاع متبرکه حضرت موسی مبرقع(ع) و امامزاده شاه جمال الدین(ع) دو بقعه محوری در اسکان و خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی در سطح شهر قم هستند.

فرماندار قم ادامه داد: طی این بازدیدها ضمن بررسی و رصد نحوه اسکان و خدمات رسانی به مسافران نوروزی نسبت به حل مشکلات و چالش های پیش روی این مراکز در خدمات رسانی مطلوب به زائران تصمیماتی گرفته شد.

ذاکریان یادآور شد: برخی از مشکلات این مراکز در استقبال و اسکان مسافران و زائران باید طی همکاری های میان بخشی و بین دستگاهی برطرف شود تا فرصت خدمات رسانی مطلوب تری به مسافران نوروزی ایجاد شود.

گفتنی است در بیش از ۴۰ بقعه متبرکه قم، طرح آرامش بهاری ویژه نوروز ۱۴۰۱ با محوریت ۴ بقعه شاخص در حال انجام است. بقاع متبرکه امامزاده جمال الدین(ع) در کمربندی اراک، پنج امامزاده در پیرامون مسجد جمکران، امامزاده قلعه چم در مسیر قم-نیزار، امامزاده جعفر زواریون در محور قم-اراک، مهمترین بقاع متبرکه این استان در اسکان مسافران نوروزی است که طرح آرامش بهاری در حال اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه