English

وزیر دادگستری خبرداد؛

توجه ویژه دولت به مسئله تولید برق

وزیر دادگستری گفت: در حوزه برق مردم ما شاهد هستند در این ۲ سال خاموشی خانگی نداشته‌ایم و این موضوع به دلیل توجه ویژه دولت به مسئله تولید برق است. میزان تولید برق در دولت مردمی در مدت زمان ۲ ساله به ۷ هزار مگاوات رسیده است.

توجه ویژه دولت به مسئله تولید برق

به گزارش خبرگزاری موج قم، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری امروز به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با حضور در نماز جمعه قم، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی شد تا امروز در خدمت شما مردم مومن و انقلابی قم باشم و بخشی از اقدامات دولت خدوم و مردمی سیزدهم را خدمت شما تشریح کنم. 

وی ادامه داد: در این مدت سعی کردیم اتحاد و تعامل بین قوا را به حداکثر برسانیم. برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی امروز تعامل خوبی بین قوه قضاییه و دولت برقرار شده که در تاریخ بی‌سابقه است. 

رحیمی عنوان کرد: این تعامل نه تنها در کشور بلکه در استان قم نیز به صورت محسوس قابل مشاهده است.  

وزیر دادگستری در ادامه در تشریح یکی از اقدامات مهم وزارت دادگستری در یک سال اخیر، بیان کرد: براساس قانونی که در کشور ما حکم فرماست، مرجع ملی پیگیری حقوق کودک برعهده وزارت دادگستری است. 

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید قانون قبول فرزندخواندگی در کشور ما بسیار سخت و پیچیده بود که هرکسی از عهده آن بر نمی آمد. 

رحیمی ابراز کرد: برای تسهیل این موضوع، وزارت دادگستری در سال ۱۴۰۱ به اصلاح آیین‌نامه فرزند خواندگی با مشارکت مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وی اشاره کرد: براساس قانون جدید بهزیستی می‌تواند با نظارت خود کودک بدسرپرست و بی سرپرستی که تا امروز نگهداری می‌کرده است را به صورت موقت به خانواده دیگری بپذیرد. با این قانون ۱۰ هزار کودک در کشور ساماندهی خواهند شد. 

وزیر دادگستری در تشریح عملکرد دولت در یک سال اخیر گفت: به همت دولت مردمی موضوع خرید تضمینی گندم از کشاورزان در دستور کار دولت قرار گرفته است. در دولت قبلی خرید گندم ۵ میلیون تُن بوده است اما در دولت سیزدهم به ۱۰ میلیون تُن در سال افزایش یافته است. 

رحیمی مطرح کرد: در حوزه برق مردم ما شاهد هستند در این ۲ سال خاموشی خانگی نداشته‌ایم و این موضوع به دلیل توجه ویژه دولت به مسئله تولید برق است. میزان تولید برق در دولت مردمی در مدت زمان ۲ ساله به ۷ هزار مگاوات رسیده است. 

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم این نیست که مدیران در اتاق‌هایشان صرفا با خواندن گزارش از مشکلات مردم مطلع شوند. 

وی در پایان گفت: مدیران دولت سیزدهم با سفرهای استانی و حضور بین مردم نهایت تلاششان را می‌کنند تا مشکلات مردم حل شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه