English

مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم خبرداد؛

تهیه لیست کامل املاک و اسناد شهرداری قم

مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم با بیان اینکه لیست کاملی از املاک و اسناد شهرداری تهیه‌شده است، از پیگیری احقاق حقوق شهرداری و حفظ بیت‌المال در صدور سند در انهار متروکه خبر داد.

تهیه لیست کامل املاک و اسناد شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید عبدالله سلیمانی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم برگزار شد، همکاری بین شهرداری و اداره کل اسناد استان را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: سطح بالای همکاری بین این دو نهاد دستاوردهای زیادی را در حفظ بیت‌المال داشته است.

وی گزارشی از احقاق حقوق شهرداری طی یک سال و نیم گذشته و در تعامل با اداره کل اسناد کشور ارائه داد و افزود: مهم‌ترین اتفاقی که طی این مدت افتاده، تهیه لیست کاملی از املاک و اسناد شهرداری بوده است.

مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم ادامه داد: یکی از کارهای مهم دیگری که طی این مدت انجام‌شده صدور سند برای املاک شهرداری در پیرامون حرم مطهر تا میدان معلم است.

وی صدور سند برای مغازه‌های تجاری قبرستان نو را یکی از اتفاقات خوب دیگر دانست و بیان کرد: با صدور سند برای مغازه‌های فاقد سند مالکیت در قبرستان نو، روند تملک و اجرای طرح این محدوده سرعت بیشتری پیدا کرد.

سلیمانی یادآور شد: همچنین برای اجرای پروژه عمار یاسر و دروازه ری نیز با همکاری خوبی که بین دو نهاد وجود دارد اسناد مالکیت بدون هیچ مشکلی برای شهرداری صادر شد.

وی با ابراز امیدواری در حفظ بیت‌المال در همه بخش‌ها گفت: حقوق شهرداری در صدور سند در انهار متروکه نیز در حال پیگیری بوده که امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.

مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم در پایان عملکرد مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم را جهادی خواند و اضافه کرد: با این همکاری و هم‌افزایی که بین دو دستگاه اتفاق افتاده، جلوی کار جاعلان و کلاه‌برداران نیز گرفته‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه