English

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم:

رشد و رونق تولید رسالت بزرگ جامعه کارگری در تحقق تمدن نوین اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم گفت: رشد و رونق تولید مهمترین محوری است که جامعه کارگری می تواند در فرآیند شکل گیری تمدن نوین اسلامی به آن جامه عمل بپوشاند.

رشد و رونق تولید رسالت بزرگ جامعه کارگری در تحقق تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ امیرجعفری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم،  با بیان اینکه آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران، بسترسازی و زمینه‌سازی انقلاب جهانی منجی عالم بشریت است، گفت: زمینه سازی ظهور فرآیندی است که باید مرحله به مرحله پیش برود تا تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

سرهنگ جعفری با اشاره به اهمیت شناخت لوازم انقلاب، ادامه داد: انقلاب یک حادثه تاریخی نیست بلکه انقلاب یک موجود، فرایند و مسیری است که باید تا رسیدن به هدف اصلی طی شد.

وی از خودسازی، جامعه سازی و‌ زمینه چینی تمدن نوین اسلامی بعنوان مهمترین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب یاد و کرد: آن چیزی که در این عرصه مهم است، حرکت جامعه در راستای ظهور منجی عالم بشریت و خودداری از سکون و بی تفاوتی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم خاطرنشان کرد: تبدیل شدن به یک کشور قدرتمند و‌الگوپذیر، پیشرط شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

سرهنگ جعفری اظهار داشت: علم، اقتصاد و فرهنگ سه مولفه‌های اصلی در پایه های قدرت است که باید در تمام این عرصه ها به نقطه مطلوب و اطمینان بخشی برسیم.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت پایه‌های اقتصادی کشور، ابراز داشت: حل دغدغه‌های اقتصادی بخصوص در بین جامعه کارگری و رشد تولید از مولفه مهم در تقویت پایه‌های اقتدار و قدرت نظام اسلامی و به تبع آن خنثی سازی توطئه ها و تحریم های ناجوانمردانه نظام سلطه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با تاکید دوباره بر اهمیت حل دغدغه های جامعه کارگری، خاطرنشان کرد: رشد و رونق تولید مهمترین محوری است که جامعه کارگری می تواند در فرآیند شکل گیری تمدن نوین اسلامی به آن جامه عمل بپوشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه