English

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم:

مجاهدت و خدمت رسانی به مردم، عمل به رسالت طلبگی و انقلابی است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: بی شک مجاهدت و خدمت رسانی به مردم از سوی طلاب و روحانیون بسیجی، عمل به رسالت طلبگی و انقلابی است.

مجاهدت و خدمت رسانی به مردم، عمل به رسالت طلبگی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام سیدروح‌الله سیدحقی در دیدار با امام جمعه کهک با اشاره به لزوم بسترسازی هر چه بهتر در راستای فعالیت و خدمت رسانی طلاب و روحانیون در بخش های مختلف استان قم ابراز داشت: طلاب و روحانیون بسیجی حقیقتاً در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی ، محرومیت زدایی و ... در سال های اخیر خوش درخشیده اند و امروز باید به ویژه در امور و شئونی که با رسالت طلبگی و انقلابی ما همخوانی بیشتری دارد، تلاش و مجاهدت افزون تری در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی همچنین بر لزوم سازماندهی و تقویت امر شبکه سازی برای فعالیت طلاب و روحانیون بسیجی و جهادی شهرها، بخش ها و مناطق مختلف استان قم تأکید کرد و افزود: سازمان بسیج طلاب و روحانیون در همین راستا و به منظور تحقق هدف هم افزایی، آمادگی همکاری با مسئولان و مدیران مناطق و شهرهای مختلف استان را دارد.

حجت الاسلام محسن صبوری، امام جمعه شهر کهک نیز با اشاره به نقش کلیدی سپاه و بسیج در حرکت کلی کشور به سمت اهداف والای خود گفت: ما آماده همه گونه همکاری با نهادهای انقلابی به خصوص سپاه و بسیج در راستای تقویت و توسعه فعالیت طلاب بسیجی و انقلابی در شهرستان کهک و مناطق تابعه آن هستیم و به شدت معتقدیم بدون ترویج روحیه بسیجی و انقلابی نمی توان بر مشکلات غلبه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه