English

انهار سطح منطقه ۴ قم لایروبی و گندزدایی شد

مدیر منطقه چهار شهرداری قم، از پاک‌سازی، لایروبی و گندزدایی انهار و کانال‌های آب سطح منطقه خبر داد.

انهار سطح منطقه 4 قم لایروبی و گندزدایی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: باتوجه به بارش‌های ناگهانی و رگباری اخیر و آغاز فصل گرما، در راستای خدمات‌رسانی مناسب به همشهریان، پاک‌سازی و نظافت، عملیات لایروبی و گندزدایی انهار معابر و شوارع سطح منطقه با تلاش عوامل حوزه خدمات شهری منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه هدف از لایروبی و تنظیف نهرهای سطح منطقه، روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر، افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی‌های محیطی است، افزود: در همین راستا به‌صورت دوره‌ای عملیات لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها و انهار روباز خیابان‌ها و رسوب‌زدایی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه در حال اجرا است تا خطرات احتمالی جاری شدن سیلاب در معابر و خیابان‌ها کاهش یابد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود جهت یاری‌رساندن به عوامل خدمات شهری در بحث نظافت شهر، از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌ها و کانال‌های آب خودداری نمایند تا در مواقع بارندگی شاهد آب‌گرفتگی در معابر نباشیم.

اقبالیان یادآور شد: مجموعه شهرداری و مشارکت شهروندان دو رکن اساسی سیستم مدیریت شهری در تحقق بخشیدن به اصول برنامه‌ریزی شهری به شمار می‌آید و در همین راستا نقش همکاری و مشارکت شهروندان در پیشبرد فعالیت‌های مدیریت شهری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه