English

مراکز درمانی قم منتظر تجهیزات جدید باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مراکز درمانی قم منتظر تجهیزات جدید باشند.

مراکز درمانی قم منتظر تجهیزات جدید باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه با اشاره به نقش مهم خیرین حوزه سلامت گفت: باید از ظرفیت این عزیزان در راستای توجه به نیازهای استان استفاده و بر این اساس برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به تجهیزات پزشکی در حوزه درمان گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام و هیئت‌امنای ارزی نیز به کمک استان آمده که در آینده نزدیک تجهیزات وارد مراکز درمانی قم خواهد شد.

دکتر مصری گفت: همچنین باید معاونت درمان در زمینه اقتصاد درمان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته و بکوشد تا در کنار خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان، در این زمینه نیز گام بردارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم موضوع آموزش و توسعه فضاهای آموزشی را مورداشاره قرار داد و گفت: در این زمینه توسعه پردیس دانشگاه مدنظر است که باید دنبال شده و در آن مجموعه پروژه‌های خوابگاه پسران دانشجو، دانشکده پزشکی و تجهیز مجموعه ورزشی در اولویت است.

وی از ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در این نامه درخواست مساعدت برای راه‌اندازی سلف مجموعه پردیس و دیگر مسائل شده که در حال پیگیری هستیم.

دکتر مصری به موضوع اجرای طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع اشاره کرد و گفت: این طرح از اول مردادماه اجرایی می‌شود و معاونت‌های مختلف دانشگاه ملزم به همکاری و تشکیل کارگروه‌های مختلف هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت توسعه ناوگان لوجستیک اورژانس 115 قم گفت: در این خصوص و همچنین توسعه پایگاه‌های جاده‌ای و شهری پیگیری‌های لازم انجام و دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان قم، یکی از درخواست‌های استان، این موضوع است.

وی با اشاره به مأموریت معاونت توسعه دانشگاه گفت: معاونت توسعه پرداختی پرسنل دانشگاه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و مولدسازی را با مشارکت دیگر معاونت‌ها در دستور کار قرار دهد.

دکتر مصری در پایان به مأموریت جدید معاونت غذا و دارو اشاره کرد و گفت: در این حوزه باید خرید تجمیعی دارو انجام‌شده تا از پرت داروها جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه