English

جمع‌آوری پل بلوار امین قم نیازمند مطالعات کارشناسی است

شهردار قم گفت: جمع‌آوری پل بلوار امین قم نیازمند مطالعات کارشناسی است.

جمع‌آوری پل بلوار امین قم نیازمند مطالعات کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز در چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به اخذ مجوز ردیف بودجه جهت جمع‌آوری ریل‌های متروکه به همراه خاک‌برداری و جدول‌گذاری، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان با توجه به مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به قم، نسبت به جمع‌آوری ریل‌های متروکه اصرار دارد.

وی برخی چالش‌های پیش رو در جمع‌آوری ریل‌های متروکه را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: وضعیت مالکیت‌های پیرامون ریل‌های متروکه هنوز به‌درستی مشخص نیست.

شهردار قم ادامه داد: از همین حالا برخی از نهادها نسبت به مالکیت اراضی پیرامون ریل‌های متروکه مدعی بوده و درصدد نصب نیوجرسی هستند که شهرداری با قدرت در برابر آن‌ها ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت پل بلوار امین قم نیز عنوان کرد: جمع‌آوری و تخریب این پل باید به‌صورت دقیق کارشناسی شود و هنوز هیچ اقدام کارشناسی در خصوص ضرورت یا عدم نیاز پل بلوار امین انجام نگرفته است.

دکتر سقائیان نژاد تأکید کرد: شهرداری قم در خصوص انجام مطالعات کارشناسی در رابطه با تخریب این پل اصرار دارد و از عواقب، مزایا یا نقاط ضعف آن اطمینان حاصل نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی