English

تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم

شهردار قم از تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم خبر داد.

تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با استاندار قم، با اشاره به همکاری مناسب مجموعه مدیریت شهری با استانداری و دستگاه‌های مختلف استان اظهار داشت: انسجام، وحدت و اقتدار امروزه در مجموعه شهرداری و استان وجود دارد که می‌توان با همکاری بیشتر مشکلات سنواتی قم را حل کرد.

وی با بیان آخرین وضعیت پروژه مترو قم تصریح کرد: ما در این پروژه آماده تست گرم بوده و از راه‌های مختلف به دنبال تأمین واگن هستیم که نیاز بوده وزارت کشور ورود جدی‌تری به این موضوع داشته باشد.

شهردار قم با اشاره به تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم عنوان کرد: بعد از تفریغ بودجه، احتمالاً تحقق بودجه سال گذشته به ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه بودجه امسال شهرداری بیش از چهار هزار و پانصد میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، یادآور شد: ۱۶ پروژه نیمه‌تمام و پروژه شاخص در سال جاری به اتمام یا شروع فعالیت می‌شود.

دکتر سقائیان‌نژاد ادامه داد: احداث تقاطع صدوقی و فردوسی، احداث تقاطع کیوانفر، بهره‌برداری از تونل بلوار جمهوری اسلامی، تقاطع نماز، تونل غدیر و تکمیل تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حکیم ازجمله این پروژه‌هاست.

وی از پیش‌بینی ۱۱۶ میلیارد تومان برای ادامه نهضت آسفالت در شهر قم، اضافه کرد: امسال با تحقق اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری می‌توان پروژه‌های شاخص اطراف حرم مطهر، چهل اختران، دروازه ری و… را تعیین تکلیف و به سرانجام رساند.

شهردار قم از بهره‌برداری از ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: برای جمع‌آوری ریل‌های متروکه نیاز بوده تا کمیته‌ای تشکیل شود تا باقیمانده ریل‌های متروکه به‌صورت منطقه‌ای تعیین تکلیف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه