English

تقویت هویت انقلابی-اسلامی یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر قم است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: تقویت هویت انقلابی-اسلامی یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر قم است.

تقویت هویت انقلابی-اسلامی یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر قم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مصطفی ملایی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم که با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، اظهار داشت: در قم آسیب‌های اجتماعی از جمله پدیده‌های سگ گردانی، اعتیاد، تن‌نماها، طلاق، بی‌حجابی، ترویج فرهنگ گردشگری غیر مذهبی، تنزل جایگاه مادر، عمارت های غیرمجاز، کلینک های حیوانات خانگی، دور دورهای خیابانی و اموری از این دست داریم که از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی کنونی قم است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در قم محدود و در حد پدیده بوده و تبدیل به رویه نشده است، اما لازم است برای کاهش این قبیل آسیب‌های محدود نیز برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی تقویت هویت انقلابی-اسلامی را یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر قم دانست و گفت: در کنار ترویج تقویت هویت انقلابی-اسلامی، مساله تحکیم خانواده نیز بعنوان یک اصل اساسی باید توسط نهادهای فرهنگی و آموزشی جدی گرفته شود.

ملایی با اشاره به ظرفیت گردشگری و زائرپذیری قم، خاطرنشان کرد: با عنایت به نقش مردم شریف قم در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌ویژه لشکر همیشه سرافراز ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع)، گردشگری ایثار و شهادت در کنار گردشگری زیارت در قم باید جدی گرفته شود.

وی استقبال مردم از خانه موزه شهیدان زین الدین را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: به همین منظور خانه موزه شهید دکتر فخری زاده، شهید محمد رضا شفیعی، خانه موزه هیئات و مراجع نیز در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به راه‌اندازی رشته روایت گری در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم که سند افتخاری برای مدیریت شهری قم است، اضافه کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به زبان هنر و سایر صنایع هنری دارای اثرگذاری بسیار بیشتری نسبت به سایر شیوه‌های رایج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه