English

توسط سفیران کریمه صورت گرفت؛

بر افراشته شدن پرچم حضرت معصومه(س) در استان یزد

غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از کارخانه گندله سازی سه چاهون سنگ آهن بافق، حضور در بیمارستان بافق، دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد، حضور در مراسم برافراشته شدن پرچم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهرستان بافق و چندین برنامه دیگر فرهنگی از جمله فعالیت های سفیران کریمه در استان یزد بود.

بر افراشته شدن پرچم حضرت معصومه(س) در استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج قم، کاروان اعزامی سفیران کریمه اهل بیت(س) به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه در سه شهرستان یزد، بافق و مروست استان یزد حضور پیدا کردند.

حضور در جشن خواهران خورشید، حضور در مساجد و هیأت‌ها، حضور در جشن بانوان فاطمی، عیادت از معلولان و جانبازان، حضور در افتتاحیه دوره تربیت مربی قرآن کریم خواهران و حضور در خانه شهدا از جمله برنامه های سفیران کریمه در استان یزد بود.

همچنین غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه بافق و مروست، بازدید از کارخانه گندله سازی سه چاهون سنگ آهن بافق، حضور در بیمارستان بافق، دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد، حضور در مراسم برافراشته شدن پرچم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهرستان بافق و چندین برنامه دیگر فرهنگی از جمله فعالیت های سفیران کریمه در استان یزد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه