English

آزاد کردن ۵۲ زندانی توسط سازمان بسیج حقوقدانان قم در سال گذشته

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان قم از آزاد کردن ۵۲ زندانی توسط سازمان بسیج حقوقدانان قم در سال گذشته خبر داد.

آزاد کردن ۵۲ زندانی توسط سازمان بسیج حقوقدانان قم در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ پاسدار حسین کاظمی در حاشیه برگزاری طرح «میز خدمت» در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه در مصلای شهر قم اظهار داشت: هر ماه حداقل یک هفته در قبل و بعد از برگزاری مراسم نماز جمعه در خدمت مردم و پاسخگوی پرسش‌های آنان هستیم.

وی با بیان اینکه طرح «میز خدمت» را در آیین نماز جمعه با حضور وکلای پایه یک دادگستری استان قم برگزار می‌کنیم، افزود: همچنین در این طرح از مشاوران حقوقی بانک و بیمه دعوت می‌نماییم تا در امور مرتبط جوابگوی سئوال‌های مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: در تمام بخش های استان قم نیز طرح «میز خدمت» را در مراکز بسیج اجرایی کرده ایم.

کاظمی با اشاره به اجرای طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» گفت: هر کدام از مساجد در این زمینه درخواست داشته باشند، در خدمت مردم در مسجدها برای اجرای معاضدت و مشاوره حقوقی هستیم.

وی افزود: هیات امنای مساجد استان برای اجرای طرح مذکور، می توانند با شماره تلفن ۳۷۷۱۰۴۴۳ با پیش‌شماره ۰۲۵ تلفن سازمان بسیج حقوقدانان استان قم تماس بگیرند و یا در پیام‌رسان ایتا به کانال این سازمان مراجعه کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود، به اجرای طرح «اَحرار» توسط این سازمان اشاره و بیان کرد: در این طرح اقدام به آزاد زندانیان با اولویت جرایم غیرعمد می‌کنیم.

کاظمی افزود: یک طرح دیگر با عنوان «هر مسجد، آزادسازی یک زندانی» در دست اجرا داریم که هر مسجد تا ماه محرم بتواند با جمع‌آوری کمک های مردمی و افراد نیکوکار یک زندانی با اولویت جرایم غیرعمد را آزاد کند.

وی اظهار داشت: همچنین از سال گذشته تاکنون حدود ۳ هزار بسته معیشتی با همکاری ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، در بین خانواده های زندانی نیازمند توزیع شده است.

طرح «میز خدمت» هر هفته با حضور مسئولان و کارشناسان یکی از دستگاه‌های استان در مصلای قدس شهر قم، پیش از برگزاری آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه انجام می‌شود و مردم می‌توانند به صورت مستقیم مسایل، مشکلات، خواسته‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با مسئولان در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه