English

هشت هزار و ۳۲۸ خانواده در مدارس قم اسکان یافتند

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: هشت هزار و ۳۲۸ خانواده در مدارس قم اسکان یافتند

هشت هزار و ۳۲۸ خانواده در مدارس قم اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا رحیمی افزود: این خانواده‌ها شامل ۳۵ هزار و ۶۴۶ نفر هستند که در ۲۳۲ مدرسه پذیرش شدند.

وی با بیان این‌که حدود ۲۶۹ واحد آموزشی در قالب حدود ۲ هزار و ۶۵۰ کلاس درس برای مهمانان با امکانات مناسب و شایسته فراهم شده است، اضافه کرد: تا پایان سفر نوروزی و تعطیلات سال نو با تمام افتخار در خدمت زائران شهر کریمه اهل‌بیت(س)  می باشد.

وی گفت: مرکز رفاهی فرهنگیان استان نیز هر روز پذیرای بیش از ۲۰۰ زائر فرهنگی برای اسکان است که همکاران با افتخار پذیرای آنان بوده و خواهند بود.

رحیمی بیان کرد: آموزش‌وپرورش استان با نصب حدود ۱۶۰ عدد بنر  ویژه جهت‌نما و راهنمای زائران، تعداد زیادی بنرهای خیرمقدم، موضوعات تربیتی، تصاویر و وصایای شهدای فرهنگی و مدافع حرم، آداب سفر و زیارت، بسته‌های حاوی نقشه اماکن تاریخی، توریستی و دینی این استان اقدامات شایسته‌ای را انجام داده تا ضمن تسهیل در هدایت مسافران نسبت به ترویج مسائل دینی، تربیتی و آموزشی نیز اقدام کرده باشد.

وی گفت: زائران پس از ورود به شهر قم می‌توانند در پایگاه‌های در نظر گرفته شده نسبت به ثبت‌نام برای اسکان در مدارس اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های فرهنگی پایگاه‌های اسکان و اجرای برنامه‌های ویژه برای زائران، گفت: کلاس‌هایی در راستای آمادگی سرایداران و مسوولان واحدهای آموزشی به‌منظور تکریم زائران و رعایت اصول بهداشتی برگزار شده ‌است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم از زائران درخواست کرد: رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه