English

باید نسبت به پیوست‌نگاری فرهنگی و اقدامات فرهنگی در حوزه فضای سبز و پارک‌ها نگاه ویژه‌ای شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: باید نسبت به پیوست‌نگاری فرهنگی و اقدامات فرهنگی در حوزه فضای سبز و پارک‌ها نگاه ویژه‌ای شود.

باید نسبت به پیوست‌نگاری فرهنگی و اقدامات فرهنگی در حوزه فضای سبز و پارک‌ها نگاه ویژه‌ای شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مصطفی ملایی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حدیثی از نبی اکرم(ص) وجود دارد که فرمودند، اگر فرصتی پیدا می‌کردم در لحظات پایانی زندگی نیز درختی را غرس می‌کردم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم افزود: در نگاه دین اسلام حفظ فضای سبز آنچنان دارای اهمیت بوده که حتی در جنگ‌ها نیز سفارش شده به فضای سبز و درخت‌ها آسیبی نرسد.

وی با تقدیر از دوره چند سال گذشته مدیریتی سازمان فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: تحول بسیار زیادی در حوزه پارک‌ها و فضای سبز داشتیم و از ظرفیت خوب مدیرعامل و بخش برنامه‌ریزی سازمان و حمایت‌ها قدردانی می‌کنیم.

ملایی عنوان کرد: یکی از مسائل مهم که به‌عنوان نقطه قوت مدیریت جدید به شمار می‌رود این بوده که در بوستان‌ها، پارک‌ها و فضای سبز تغییر رفتار و تحولات و باور بین مردم  بسیار مشهوداست؛ یعنی در خصوص رفتار شهروندی در مورد فضای سبز بسیار خوب عمل شده و اقدامات سلبی پیرامون از بین رفتن فضای سبز و اقدامات ایجابی عملکرد خوبی شاهد هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا انتظار بوده تا نسبت به پیوست نگاری فرهنگی و اقدامات در حوزه فضای سبز و پارک‌ها نگاه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: به‌عنوان نمونه در باغ پرندگان که با تلاش‌های فراوان و استقبال مردمی روبرو شده است، انتظار می‌رود در آستانه ایام نوروز و نیمه شعبان نسبت به مباحث فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر قم خاستگاه و پایگاه انقلاب و شهر حضرت معصومه(س) و شهر حوزه‌های علمیه است و مبادا از نظر فرهنگی و اجتماعی اتفاقاتی بیفتد که موجب نارضایتی مؤمنین در قم شود و این موضوع ازجمله دغدغه‌های مهم شورای قم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه