English

جشن‌های نیمه شعبان با حضور ملیت‌های مختلف برای نخستین بار برگزار می شود

مسئول روابط عمومی مسجد مقدس جمکران گفت: جشن‌های نیمه شعبان با حضور ملیت‌های مختلف برای نخستین بار برگزار می شود.

جشن‌های نیمه شعبان با حضور ملیت‌های مختلف برای نخستین بار برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی متقیان در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم که به میزبانی شهرداری قم و در سالن رضوان برگزار شد، به برنامه‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: برنامه‌های جشن نیمه شعبان با محوریت تقویت بعد مردمی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی مدت برگزاری جشن‌های نیمه شعبان را ۱۰ روز اعلام کرد و افزود: جشن‌های دهه مهدویت با محوریت هیئت رزمندگان بعضی از شهرها در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که تا الان حضور ۶ استان قطعی شده که میزبانی زائران را بر عهده داشته و برنامه از شبکه استانی پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی مسجد مقدس جمکران نام استان‌های که برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اعلام آمادگی کردند را نام برد و گفت: استان البرز، اصفهان، زنجان، مرکزی و تهران و همچنین هیئت رزمندگان استان قم برگزارکننده جشن‌ها بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

وی برنامه‌ای دهه مهدویت را در بعد بین‌المللی نیز توضیح داد و گفت: علاوه بر برنامه‌هایی که هر شب با همکاری یکی از استان‌ها برگزار می‌شود روزها نیز با همکاری یک ملیت خارجی، برنامه‌هایی در مسجد برگزارشده و امسال برای اولین بار جشن‌های دهه مهدویت با حضور ملیت‌های مختلف برگزار خواهد شد.

متقیان آغاز برنامه‌های نیمه شعبان را از ساعت ۴ بعدازظهر ۱۴ شعبان اعلام کرد و گفت: حضور قاریان بین‌المللی و برگزاری نماز جماعت مراجع تقلید و برنامه‌های فرهنگی مختلف و همچنین پیاده‌روی، برگزاری جشن‌های عروسی و… بخشی از برنامه‌های این دهه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه