English

جان باختن ۲ بیمار کرونایی در قم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم از جان باختن ۲ بیمار کرونایی در قم خبر داد.

جان باختن ۲ بیمار کرونایی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری در گفت و گویی افزود: در شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار با علائم کرونا پذیرش و ۵۸ تن بستری شدند، همچنین ۲۴ بیمار نیز با بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه از ۲۲۹ بیمار بستری ۱۳ بیمار در وضعیت وخیم آن قرار دارند، اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۴۸ هزار و ۷۰۸ دُز واکسن در این استان تزریق شده است.

وضعیت بیماری کووید ۱۹ در قم از روز هشتم بهمن ماه جاری از رنگ زرد به رنگ قرمز کرونایی درآمده است.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه