English

کمیته ارزیابی در شهرداری قم به‌منظور رصد خدمت‌رسانی در نیمه شعبان تشکیل شد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: کمیته ارزیابی در شهرداری قم به‌منظور رصد خدمت‌رسانی در نیمه شعبان تشکیل شد.

کمیته ارزیابی در شهرداری قم به‌منظور رصد خدمت‌رسانی در نیمه شعبان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحسن میرهادی در نخستین نشست مجازی گردشگری فرهنگی که به همت کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با موضوع اطلاع‌رسانی و برنامه‌های فرهنگی، گردشگری اعیاد شعبانیه و ایام نوروز برگزار شد، به تبیین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای میزبانی از زائران نیمه شعبان و نوروز شهر مقدس قم پرداخت و اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان یک ونیم تا پنج میلیون زائر به شهر قم و مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند که همزمان شدن نیمه شعبان و نوروز می‌طلبد در کلان‌شهرها به‌ویژه مشهد و قم برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در شهر قم ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری به ریاست دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم تشکیل‌شده است، ابراز کرد: ذیل این ستاد ۱۰ کمیته شامل کمیته اجرایی، ایمنی و امداد، تأمین ارزاق و مایحتاج زائرین، اسکان، اطلاع‌رسانی، نظارت، آمار و ارزیابی، حمل‌ونقل و ترافیک، انتظامی، فرهنگی و زیباسازی فعال‌شده‌ که جلسات تخصصی آن‌ها در حال برگزاری است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: کمیته ارزیابی عملکرد نیز تشکیل‌شده که در پایان مراسم نظرسنجی مردمی انجام می‌دهد تا نقاط ضعف و قوت کارها شناسایی شوند و در برنامه‌های بعدی خدمات‌دهی بهبود یابد.

میرهادی افزود: با عنایت به برودت هوا و احتمال بارندگی، پنج بوستان و دو سوله‌ مدیریت بحران شهری جهت اسکان ضروری زائران در نظر گرفته‌شده است‌، همچنین ستادهای پیرامون مسجد مقدس جمکران، ۱۶ پارکینگ و پارک‌سوار را پوشش می‌دهند که مسئولیت پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها بر عهده شهرداران مناطق هشت‌گانه است.

وی با اشاره به اینکه برای رفاه حال زائرین در پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها ایستگاه‌های شارژ موبایل در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: سیستم یکپارچه پیداشدگان نیز در ستادهای هشت‌گانه و پایگاه‌ها و مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه