English

انتخاب سازمان فرهنگی شهرداری قم به عنوان ریاست کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر ایران

در چهل و پنجمین نشست معاونین فرهنگی کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم به عنوان ریاست کمیته گردشگری این مجمع انتخاب شد.

انتخاب سازمان فرهنگی شهرداری قم به عنوان ریاست کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر ایران

به گزارش خبرگزاری موج قم، چهل و پنجمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با هدف هم‌افزایی و انتقال تجربه و اثر بخشی بیشتر خط‌مشی‌های مجمع در مدیریت کلانشهرها، با حضور معاونین و روسای سازمان فرهنگی شهرداری‌های کلانشهرها به میزبانی شهرداری تهران در محل سالن کنفرانس برج میلاد تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران بود، اعضای کمیسیون با اکثریت آراء محمد امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را به عنوان رئیس جدید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و آلما فرامزی را به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب کردند. همچنین از زحمات و تلاش‌های محمد عیدی معاون شهرداری اصفهان که طی دو سال گذشته مسئولیت ریاست قبلی کمیسیون را برعهده داشتند تشکر و قدردانی شد.

در ادامه این نشست، حمیدرضا نادری‌راد مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم به عنوان مسئول کمیته گردشگری این کمیسیون انتخاب شد.

آلما فرامرزی دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران ایران، علت انتخاب قم به عنوان ریاست این کمیته، فعالیت‌های رو به رشد و چشمگیر گردشگری شهری؛ پشتکار و همکاری مستمر مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برشمرد.

مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، مهمترین سیاست اجرایی این کمیته را نقش آفرینی و همگرایی شهرداری‌های کلانشهر ایران در جهت رونق و توسعه گردشگری دانست.

حمیدرضا نادری‌راد بر لزوم هماهنگی و انسجام شهرداری‌ها در ارائه خدمات مطلوب به زائرین و گردشگران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری را مهمترین اولویت کاری این کمیته دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه