English

پیام تسلیت شهردار قم به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

شهردار قم در پیامی دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت شهردار قم به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح می‌باشد:

بسمه‌تعالی

ایام فاطمیه امسال رنگ و بویی ویژه گرفته و با هم‌زمانی در ایام دهه بصیرت، دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها و سالگرد ارتحال علامه والامقام حضرت آیت‌الله مصباح یزدی اعلی الله مقامه الشریف شاهد تقارنی از عطر شهادت و ر‌هایی اسطوره‌های بی‌مثال بصیرت و سربازی ولایت از زمین خاکی در عصر و زمان خود هستیم.

اگر ابعاد وجودی حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها شناخته شود، جلوه‌ای نامتناهی از زیبایی‌ها در این عالم نمایان می‌گردد که عقل در فهم آن متحیر و سرگشته خواهد بود، همچنان که مشیت الهی چنان تعلق گرفت که ظاهر قبر در باطن قلب مخفی بماند و این مخفی بودن رونمایی از این حقیقت است که قبرش در قلمرو جغرافیایی قلب‌هاست و حرمش در تمامی دل‌های ارادتمندانش، بسط دارد و قلب‌ها، ضریحی مستحکم برای عرض ارادتمندی محسوب می‌گردند.

روزی سیاهی شعله‌های حسادت و کینه، به درب و ریسمان جرئت جسارت داد و از این بی‌حرمتی بُغضی سنگین در گلوی تاریخ به یادگار ماند و در دل تاریخ ثبت شد و شبی دیگر رذالت شیطان در عمل پیروانش مردانی از تبار اخلاص و ولایت را به آرزوی شهادت رساند.

بی‌شک همچون تأثیر شهادت زهرای مرضیه در پایداری ولایت، تأثیر خون پاک سردار دل‌ها ویارانشان، بیداری عجیبی را در منطقه و جهان رقم خواهد زد که چهره‌ی کریه و واقعی استعمار را نمایان خواهد ساخت.

امید آن دارم که بتوانیم لایق پیروی و ادامه‌دهنده راه آنان در مسیر ولایت باشیم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه