English

لزوم بازطراحی کارکردهای بوستان جوان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بر لزوم بازطراحی کارکردهای بوستان جوان تاکید کرد.

لزوم بازطراحی کارکردهای بوستان جوان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در جلسه بررسی راهکارهای گسترش امکانات و زیرساخت‌های بوستان جوان به‌منظور حضور شهروندان در این مکان تفریحی اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سالیان اخیر تحول خوبی را در حوزه گسترش فضای سبز و بوستان‌ها رقم‌زده و نشاط و شادابی خوبی را در قم ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها، ابراز کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم این آمادگی را دارد که طرح‌هایی همچون محراب شهر را در بوستان‌های قم اجرا کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در ابتدای آغاز به کار بوستان جوان برنامه‌های خوبی اجرا شد، تصریح کرد: به‌مرور به دلیل اجرا نشدن برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در این بوستان یک گسستی ایجاد شد که این گسست باعث فاصله گرفتن مردم از فضای خوب این بوستان و پیدایش برخی ناهنجاری‌ها در این مکان شد.

طباطبایی نژاد افزود: مجموعه بوستان جوان با عظمتی که داشته نیازمند بازطراحی بوده که نیاز است طرحی درخور و مناسب برای احیا کردن آن تهیه شود و طرح‌هایی نیز در این خصوص ارائه‌شده است.

وی با بیان اینکه برای حضور مردم در این مکان باید قدم‌های بزرگ برداشته شود خاطرنشان کرد: باید با اجرای مستمر برنامه‌های مختلف فرهنگی تفریحی ارتباط مردم با این بوستان برقرار و رفتن به این بوستان در سبد تفرجگاهی مردم قرار گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: اگر طرح اجرایی این بوستان آماده شود، سازمان آمادگی این را داشته که برنامه‌های مختلف تفریحی، اجتماعی، فرهنگی و هنری خود را در آن اجرا کرده و باعث رونق گرفتن بوستان جوان شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه