English

به مناسبت هفته پژوهش:

پژوهشگران کمیته امداد استان قم تجلیل شدند

هفت نفر از پژوهشگران شاغل در کمیته امداد استان قم که با دو طرح پژوهشی در ارزیابی طرح های ارسالی از کشور حضور داشتند تجلیل شدند.

پژوهشگران کمیته امداد استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی قیداری ، مدیر برنامه ریزی و فنآوری اطلاعات کمیته امداد استان قم با بیان اینکه تحقیق و پژوهش از اساسی ترین نیازهای سازمان های پیشرو برای ایجاد تحول و توسعه همه جانبه می باشد، گفت: کمیته امداد استان قم نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای کشف بسترهای جدید خدمت رسانی و تفسیر درست واقعیت ها، اقداماتی با تشکیل گروه های پژوهشی و کمیته علمی از طرح های مطالعاتی  پژوهش گران خلاق حمایت کرده است.

وی سطح مطلوب و به روز فعالیت های پژوهشی این نهاد در استان قم را خاطر نشان و اظهار کرد: در سال گذشته با هدف آسیب شناسی و اثر بخشی فعالیت های امداد در سطح ملی و استانی دو طرح ویژه از میان 62 طرح ارسالی انتخاب شد.

قیداری اضافه کرد: این دو طرح پس از 6 ماه کار مطالعاتی و میدانی توسط هفت نفر از نخبگان شاغل در امداد قم و یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه در قالب پروژه علمی و تحقیقاتی نوشته و برای دفتر مرکزی این نهاد ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه تمام طرحهای ارسالی زیر نظر اداره کل دفتر مطالعات و پژوهش کمیته امداد انجام  شده است تصریح کرد: دو طرح پژوهش ملی این استان با عناوین: "راهکارهای گسترش و جلب حمایت نخبگان جامعه در جهت محرومیت زدایی و توانمندسازی نیازمندان کمیته  امداد" و "اثربخشی بازپرداخت اقساط معوقه مددجویان طی سالهای 1399 و 1400 " مورد ارزیابی و تأیید قرار گرفت.

مدیر برنامه ریزی و فنآوری اطلاعات کمیته امداد استان قم ادامه داد: بمناسبت هفته پژوهش، اعضای تیم پژوهشی کمیته امداد امام خمینی استان قم، آقایان مسعودیان راد، قیداری، تلخابی و رضائی تبار و خانم ها رضازاده، سروش و قربان رعیت با دریافت لوح تقدیر از طرف رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش این نهاد مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه