English

تدوین نقشه راه جدید پژوهش در مدیریت شهری قم

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تدوین نقشه راه جدید پژوهش در مدیریت شهری قم خبرداد.

تدوین نقشه راه جدید پژوهش در مدیریت شهری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای تعالی و تحول سازمانی شهرداری قم، نقشه راه پژوهش در دو بازه کوتاه‌مدت و بلندمدت و بر اساس مسائل و چالش‌های موجود پژوهش در کارگروهی فرعی، ذیل شورای تحول در حال بررسی و تدوین است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این کارگروه تصریح کرد: تاکنون در این کارگروه مسائل و چالش‌های پژوهش شهرداری شناسایی‌شده و مقررشده تا مبتنی بر این مسائل و بر اساس نقشه راه پژوهش شهرداری، راهکارهای برون‌رفت از این چالش‌ها نیز تدوین و بر اساس سند راهبردی عملیاتی دوم شهرداری ارائه گردد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این طرح پس از تصویب در شورای تعالی و تحول سازمانی شهرداری در مسیر اجرا قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امروز ایفای درست مأموریت‌های شهری مستلزم ایجاد پیوند میان بخش‌های عملیاتی و پژوهشی به‌صورت منسجم و یکپارچه است که طراحی پروژه‌های پژوهشی مبتنی بر نیازهای کاربردی در بخش‌های مختلف شهرداری به‌صورت یک رویکرد راهبردی مدنظر معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت نوسازی و تحول سازمانی این مجموعه قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه