English

اجرای نمای رومی و کامپوزیت در پیاده‌راه‌های پیرامون حرم ممنوع است

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از ممنوعیت اجرای نمای رومی و کامپوزیت در پیاده‌راه‌های پیرامون حرم خبرداد.

اجرای نمای رومی و کامپوزیت در پیاده‌راه‌های پیرامون حرم ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید متین فر با اشاره به اجرای پیادهراه‌های پیرامون حرم مطهر اظهار داشت: با اجرای این پیاده‌راه‌ها سیما و منظر شهری در هسته مرکزی شهر اصلاح می‌شود.

وی ساختمان‌های تاریخی در مسیر پیاده راه‌ها را موردتوجه قرارداد و افزود: با توجه به اجرای سه مسیر پیاده‌راه در این منطقه مالکان به بازسازی ملک‌ها و اصلاح نما روی آورده و چهره خیابان‌های هسته مرکزی شهر در حال تغییر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تشکیل کمیته سیما و منظر در شهرداری این منطقه خبر داد و تصریح کرد: بازسازی و اصلاح نما در این منطقه بر اساس تأیید کمیته سیما و منظر بوده و باید با بافت تاریخی و هویت و فرهنگ شهر نیز هم‌خوانی داشته باشد.

وی همچنین به ممنوعیت اجرای نما رومی و کامپوزیت در شهر قم اشاره و بیان کرد: به‌هیچ‌عنوان مجوز اجرای نمای رومی و کامپوزیت در این منطقه داده نمی‌شود و شهروندان قبل از اجرای نما حتماً به کمیته سیما و منظر مراجعه کرده و از کمیته تأیید بگیرند.

متین فر تأکید کرد: از کسبه درخواست داریم در صورت تصمیم بر اصلاح نما و بازسازی ملک خود به شهرداری مراجعه کرده و با هماهنگی‌های لازم اصلاح و بازسازی را آغاز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه