English

لزوم پرداختن جدی به مسئله وقف توسط مطبوعات دینی

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف قم گفت: از جمله موضوعاتی که لازم است به صورت ویژه در مطبوعات به ویژه مطبوعات دینی به آن توجه شود، مسئله «وقف» است.

لزوم پرداختن جدی به مسئله وقف توسط مطبوعات دینی

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ حجت‌الاسلام عطاءالله جباری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی با محوریت استان قم اظهار کرد: فضای معنوی استان قم به دلیل بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران امامزادگان شاخص و همچنین مراکز حوزوی و فرهنگی، سبب شده است این جشنواره با اهمیت بالایی برگزار شود.

وی افزود: جای جشنواره مطبوعاتی با عنوان جشنواره مطبوعاتی دینی به ویژه در قم کاملا خالی بود و برگزاری این جشنواره گام مثبتی به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی مباحث گوناگون دینی و مذهبی را یکی از کارکردهای این جشنواره دانست و تصریح کرد: از جمله موضوعاتی که لازم است به صورت ویژه در مطبوعات به ویژه مطبوعات دینی به آن توجه شود، مسئله «وقف» است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره مطبوعات دینی حرکت ارزنده‌ای است که با محوریت استان قم انجام می‌شود، این جشنواره نباید به یک دوره محدود شود بلکه باید با حفظ محوریت استان قم جریان‌سازی مطلوبی در موضوعات مختلف دینی در سطح جامعه رقم زده شود.

جباری تصریح کرد: رسانه‌ها تغذیه مناسبی برای فضای مجازی آماده می‌کنند و برگزاری جشنواره مطبوعات دینی می‌تواند به تولید محتوای مناسب با مضامین فرهنگی مذهبی در رسانه‌ها بیش از پیش کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه