English

حجت الاسلام صادقی خبر داد:

ثبت بزرگ‌ترین موقوفه در قالب ۲۰ واحد مسکونی در شهرستان نجف‌آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد از ثبت یک موقوفه بزرگ در قالب 20 واحد مسکونی به ارزش 40 میلیارد تومان در شهرستان نجف آباد خبر داد.

ثبت بزرگ‌ترین موقوفه در قالب 20 واحد مسکونی در شهرستان نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به ثبت وقف جدید در شهرستان نجف آباد اظهار داشت: این موقوفه توسط مصطفی طاهری، زهرا نباتی، وحید طاهری، اطهر طاهری، مطهره طاهری و وحیده طاهری به وقف رسیده است

وی گفت: بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین 20 واحد مسکونی را در شمال شهر نجف آباد در دو بلوک 10 واحدی به نام اوقاف به ثبت رسانده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه این وقف همزمان با میلاد امام رضا (ع) وقف شده است، تصریح کرد:‌ این وقف‌نامه امروز رسما ثبت سامانه اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد شده است.

وی در خصوص نیت این موقوفه تصریح کرد: تعالی و رشد ایتام در ابعاد مختلف زندگی مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی، تعالی و رشد دانش آموزان مستعد و کم برخوردار، کمک به بهداشت و درمان جامعه، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای توسعه فرصت‌های شغلی جوانان، کمک به جانبازان و معلولان، کمک به ازدواج زوج‌های جوان از طریق پرداخت وام‌های مناسب، کمک و برنامه ریزی برای تهیه مسکن نیازمندان، تلاش به منظور پیشرفت جامعه و ایجاد زندگی بهتر برای مردم به ویژه شهرستان نجف آباد، کمک به موسساتی که در چارچوب اهداف این وقف‌نامه فعالیت دارند، آنچه بر اساس نیاز روز جامعه به تشخیص متولیان وقت برای کمک به رفاه اجتماعی از نیات موقوفه 20 واحدی بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین است.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه 11 متولی برای این موقوفه جدید معرفی شده است، اضافه کرد: ناظرین این موقوفه هم آقایان سعید قاهری و مصطفی طاهری معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین به صورت هیئت مدیره و مدیرعاملی اداره می‌شود، گفت: نشانی دفتر مرکزی این  بنیاد نجف آباد، خیابان معرفت، کوچه ملکی، پلاک یک طبقه دوم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با بیان اینکه وقف‌نامه 20 واحد مسکونی بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین به روز رسانی شدن داشته باشد، گفت: این وقف نامه توسط اداره اوقاف شهرستان نجف آباد با همکاری کارشناسان وقف به روز رسانی شده است.

وی تصریح کرد: واقفان به گونه‌ای این وقف نامه‌ را تنظیم کرده‌اند که در آینده بتوان موقوفات و رقبات دیگری را به این موقوفه اضافه کرد.

حجت الاسلام صادقی ارزش ریالی موقوفه 20 واحد مسکونی بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین را  40 میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: این موقوفه در دو بلوک با زیربنای 600 متری بنا شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی