English

توزیع چهار هزار بسته معیشتی در قم

مسئول ارتباطات حوزوی ستاد اجرایی فرمان امام از توزیع چهار هزار بسته معیشتی در قم خبرداد.

توزیع چهار هزار بسته معیشتی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام علی احدی در حاشیه آیین توزیع بسته‌های معیشتی که در مسجد امام کاظم (ع) شهرک پردیسان برگزار شد، ضمن بیان فعالیت‌های این نهاد، اظهار داشت: در قم رزمایش‌های متعددی از جمله تهیه بسته‌های معیشتی،‌ بهداشتی و تهیه  لوازم جهزیه برگزار شده است که این رزمایش ششمین مرحله تهیه و توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در شهر پردیسان می‌باشد و در قالب محله محور با همراهی امام جماعت و معتمدان مناطق هدف با محوریت مساجد در محله‌ها توزیع می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مرحله رزمایش همدلی هدف بعدی، توزیع ۲۰ هزار کیلو گوشت گوسفندی خواهد بود که این رزمایش در محله‌های منطقه نیروگاه و غیره برگزار و اولویت توزیع با خانواده‌های آسیب پذیر و محروم خواهد بود.

مسئول ارتباطات حوزوی ستاد اجرایی فرمان امام، توجه به مسائل فرهنگی را از دیگر فعالیت‌های این نهاد دانست و تصریح کرد: باید در عرصه فرهنگ‌سازی و نیازهای این امر مهم نیز توجه کافی داشت، از این رو این نهاد در همین راستا بیش از ۲۰ مسجد را به لوازم ورزشی تجهیز خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: تهیه و توزیع بیش از چهار هزار بسته بهداشتی که اولویت توزیع آن با  پارکبان‌ها و بیماران می‌باشد، انجام خواهد پذیرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه