English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

پاسداران با خدمت و عمل به تکلیف نشان دادند میراث دار شهدا هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: پاسداران با خدمت و عمل به تکلیف نشان دادند میراث دار شهدا هستند.

پاسداران با خدمت و عمل به تکلیف نشان دادند میراث دار شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قم که امروز در ستاد سپاه قم برگزار شد گفت:انقلاب ما بین الحرمینی است نشأت گرفته از حکومت جهانی و فراگیر که رهبری این حکومت را پیامبر اعظم (ص) در دست داشتند و امروز این سربازان در مسیر بستر سازی حکومت ولیعصر (عج) هستند ،این سربازان با کسوت لباس مقدس سبز که برگرفته از رهبران الهی است با از جان گذشتگی و اراده مصمم در این مقام قرار گرفته اند.

وی با اشاره به ویژگی های پاسداری ادامه داد :چهار عمل بزرگ توسط این سربازان صورت گرفته است ،خوب گوش کردن ،خوب فکر کردن ،خوب باورکردن و خوب به کار بستن و این معنای سربازی، پاسداری و تعهد است که درس گرفته از منطق امام حسین (ع) می‌باشد، لذا سوم شعبان را روز پاسدار نامگذاری کردند چرا که پاسداران با فداکاری، سلحشوری و حماسه سازی نشان دادند اگر در کربلا حضور داشتند حماسه می‌آفریدند.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد:عزیزترین چیزی که نزد هر کسی است جان، عمر و فرصت‌های خویش است که پاسداران با خدمت و عمل به تکلیف نشان دادند میراث دار شهدا هستند.

وی افزود:خداوند می‌فرمایند اشخاصی که با چشم بینا ،زبان گویا ،گوش شنوا و قلب فهیم و سلیم و فکر بلیغ نقطه عطف انسانیت هستند ،دیگران در کنار این عزیزان احساس خوشی دارد و پاسداران اینگونه اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه